QuickSilveR85 said:Tja maar toch had je gewonnen of niet Bart tegen jou tegenstander - start maakte niet uit trok hem er dik uit. Maar wegrijden en controle moet je nog flink aan gaan werken Bartje wil je echt bij de snelle horen. 24mm een keertje verwisselen voor een 28mm en tunen v cilinder want je hebt de power iig wel - thanks to .... (vul maar in). Komt voor de bakkert allemaal en tja die sticker en uiterlijk had ik je voor gewaarschuwed makker maar ja.
Enrico@nrg said:En wie zegt er dat een 28mm beter is voor het sprinten dan een 24mm?
Enrico@nrg said:Tsja, maar ik zie het wel.. Ik ga wel voor de 24
ABT said:Volgens mij heb je alleen maar een 27 en 30, maar ik kan het mishebben
aprillia sr2000 said:tis remon
jou ook nog gemeet of ja gemeet, had ook een zip mat zwart moest ik tegen zon gast deed zn scooter eht ineens nie meer, later weer wel maja,
vroeg nog hoelang het nog duurde ivm warm rijden
Nee, want aangezien je achterwiel het gewicht van die hele scooter op zich neemt. Omdat hij ook het gewicht van je voorkant vooruit moet duwen komt alle gewicht op het achterwiel en krijg je dus juist meer grip dan bij een hele lichte scooter..StreetMaster said:@ Chyston, op jouw manier krijg je ook ontzettend wielspin!
Enrico@nrg said:En wie zegt er dat een 28mm beter is voor het sprinten dan een 24mm?
Jah precies maar ik ben net zoals Anthony en Knapen van mening dat het een scooter moet blijven met een normaal (op zn meest verstevigd tussen zadel en voorkant) frame en normale kappen. Tenzij dat niet gaat met een AC->LC scooter die een radiateur heeft zoals bij Damian het geval is. Het frame van van Schie vind ik geen scooter meer. En vind het zonde dat je zo niet kunt zien wie er een scooter echt onder controle kan houden.ZwolleEvert said:daarom verlengen ze em dan... word ie niet veel zwaarder van
Dat is teminste een goede instelling, niet gaan sprinten wanneer ie half klaar is om te kijken wat ie doet. Gewoon eerst helemaal afmaken en dan met een vriend samen wat gaan testen ergens achter op een industrieterrein. Niet eens aan de grote mast hangen dat je naar een legale sprint komt. En dan er zomaar opeens staan. Das veel mooierEnrico@nrg said:Wie zegt er dat ik wil sprinten dan? Ik ben nog lang niet klaar..
aprillia sr2000 said:das wel minder, maar was goed geregelt dat wel ja
ik zag numer 90 enzo die werden ook omgeroepen de eerste heat, moest ik ineens :S maja was wel netjes op temepratuur dus
2e heat zag je rennen als een gek om het netjes opgesteld te krijgen
en zwaarder maken dmv lood, mag dat wel :S
das ook nog zoiets
Als je hem zelf bouwt zoals enrico en het ding weegt 48 kilo. Je verzwaart hem voor met 30 kilo heb je het gewicht van een LC zipje. En je kan hem dan vol open trekken wat die zipjes dan niet kunnen. Dus in het begin heb je zowiezo een voorsprong. Maar het is inderdaad de vraag of je die voorsprong kunt behouden met dat extra gewicht..Wackoflo said:Dat met lood hebk niet gezien tijdens de keuring.. ik denk dat iemand anders dat behandeld heeft maar ik denk dat dat gewoon mag. Er staat niets daarover in het regelement. Opzich ist toch ook gewoon een legale aanpassing...daarbij komt ook nog dat je dan een autowheelie kan onderdrukken mischien maar je zorgt ook voor een extra last. Denk dat diegene der dus weinig mee opschiet.
ABT said:Bij een scooter waarschijnlijk wel hoor, (al is dat natuurlijk wel afhankelijk van de rest van je setup) je kan bij een scooter op piekvermogen rijden, dus zie ik niet in waarom je een kleine carburateur nodig hebt