Uiterlijk Vertoon #24

Haha dat is dezelfde als die van mij :) Die jij post heeft geen originele band zo te zien. Even pic van vorige page gehaald;

636168.jpg
 
Ik denk dat hij het materiaal bedoeld, moet denk ik krokodillenleer zijn. Vind die glimmende zwarte kast alleen echt niet mooi,mat zwart past altijd net even wat beter imo. *zeikmodus* :+
 
Dat bedoelde ik idd, volgens mij is het btw kalfsleer met een kroko print. Misschien is dat ook wel specifiek voor de 2010 sonderedition am911 die ik heb.

Irl is het echt een mooi horloge, die pics van Clockwise zijn nogal matig. Enige nadeel van het glimmende imo is dat het enorm smetgevoelig is. Je ziet er alles op :)
 
Echt een hele mooie klok. Enige dat me tegenstaat is het imo oubollige lettertype van de cijfers op de dial...Ook de nul heeft niet zoveel toegevoegde waarde imo.
 
Klopt Arne, komt waarschijnlijk omdat dit het meest "vlotte" model is, zo in deze kleurstelling. Met bruintinten/chrome passen de cijfers wel weer goed. Alleen vind ik dat ik daar nog iets te jong voor ben.

Ik blijf gewoon verliefd op die enkele wijzer:love:


Doe jij m niet van de hand (woordgrapje, hihi) voor een mooie prijs Lieuwe?:+
 
Koopie dan:D Ik stond laatst bij de juwelier te kijken bij t ongeveer t zelfde model wat ik heb (Super avenger) alleen dan de zwarte versie.




Breitling-Avenger-Seawolf-Chrono-black-steel14.jpg
Met stalen band imo erg dik, alleen een beetje jammer dat die dingen elk jaar duurder worden 8P Hangt dan ook een beetje van de koers af maar precies dezelfde klok die ik vorig jaar april kocht, is nu bijna 900 euro duurder x|
 
Koopie dan:D Ik stond laatst bij de juwelier te kijken bij t ongeveer t zelfde model wat ik heb (Super avenger) alleen dan de zwarte versie.




Breitling-Avenger-Seawolf-Chrono-black-steel14.jpg
Met stalen band imo erg dik, alleen een beetje jammer dat die dingen elk jaar duurder worden 8P Hangt dan ook een beetje van de koers af maar precies dezelfde klok die ik vorig jaar april kocht, is nu bijna 900 euro duurder x|

Voor een euro of 300 heb je een chinese versie ;) kan je een beetje afwisslen met je huidige horloge. Niemand die er wt van zegt als je ook de echte hebt...
 
Is een optie:D Maar nee ik laat het lekker bij deze hoor. Enige reden dat ik daar was is voor iemand in NL. Ze zijn hier een stuk goedkoper, teminste dat waren ze 8P ..
 
Is ook zo. Die vrouw die hem 1,5 jaar terug verkocht had vroeg al of ik em niet wou verkopen voor die aanschafprijs. Maarja deze doe ik niet weg, of ik moet eens echt in geld nood zitten :+
 
adidas-originals-icon-t-shirt-grau-1730-medium-0.jpg


Net even een nieuw shirtje gescoord nadat ik er weer 3 uit de kast kon dumpen omdat ze te klein waren.. :|

Moet zeggen dat ik die Originals steeds meer begin te waarderen, ondanks dat ze niet echt een strakke pasvorm hebben zegmaar..
 
Back
Top