Uiterlijk vertoon #19

Status
Not open for further replies.
Ja, dat snap ik, je weet jezelf er altijd mooi mee in te dekken bij de afsluiting van je post.
Maar de manier hoe je je post verder brengt is alsof 't dé manier/wat dan ook is.
 
Wie van de mannen heeft hier pakken van suitsupply? Het gaat om een trouwerij. Maar vind ook wel prima om pak daarna naar mn werk te kunnen dragen.

Hoor graag wat ervaringen!
 
Ja, dat snap ik, je weet jezelf er altijd mooi mee in te dekken bij de afsluiting van je post.
Maar de manier hoe je je post verder brengt is alsof 't dé manier/wat dan ook is.

Jij moet je gewoon is niet zo snel op je pikkie getrapt voelen als ik gewoon me mening geef.

Via een beeldscherm komt het toch vaak anders over.

Zoals aC'88 schreef: smaken verschillen.

Ik zeg helemaal niet dat het de manier ofzo is, of wat dan ook.
Als jij een horloge mooi vind en je wilt er 3k + aan uit geven moet je het vooral doen.

Verder dek ik mij dus niet in, lijkt mij ook nergens voor nodig, hoef toch zeker geen verantwoording aan iemand af te leggen hier.

Kan de woordjes IK en IMO wel weg laten hoor als je je daar prettiger bij voelt. :r

Zeikerd.
 
Jij moet je gewoon is niet zo snel op je pikkie getrapt voelen als ik gewoon me mening geef.

Via een beeldscherm komt het toch vaak anders over.

Zoals aC'88 schreef: smaken verschillen.

Ik zeg helemaal niet dat het de manier ofzo is, of wat dan ook.
Als jij een horloge mooi vind en je wilt er 3k + aan uit geven moet je het vooral doen.

Verder dek ik mij dus niet in, lijkt mij ook nergens voor nodig, hoef toch zeker geen verantwoording aan iemand af te leggen hier.

Kan de woordjes IK en IMO wel weg laten hoor als je je daar prettiger bij voelt. :r

Zeikerd.

Jongen, kijk nou wie hier op z'n zwiemel getrapt is. +pippi+
Ik deelde alleen m'n observatie; nadat je een lading bs over je heen kreeg toen je net om de hoek kwam kijken, ging je je wel indekken door overal 'imo' oid achter te knallen - lees er maar een zooitje van je posts op na.

Maakt mij verder geen klap uit, iedereen geeft hier z'n mening, maar als je dan posts maakt met een soort overrulende stelling of mening en vervolgens wel afsluit zoals je doet, dan moet je eens kijken of je heel je tekst niet gewoon wat subtieler kan maken.

All I'm saying is: hoevaak heb je nou gedonder hier?
Je kan wel blijven zeggen, dat je je nergens aan hoeft aan te passen, maar je komt hier vaak zat, vind 't blijkbaar 'gezellig' - dan is dat toch een stuk makkelijker?
 
;(

Ja toch Bjorntje, ja toch.

Like i give a fuck. ;)

Maar goed, OT maar weer?

Anders heb je zometeen een pagina of 2 vol met zinloos geflame. (zoals altijd)
 
218496137_5_QvzC.jpeg
 
nu we het toch over horloges hebben, iemand ervaring met dit horloge?
Chase Durer Special Forces 1000XL UDT AKA horloge van micheal westen (burn notice)

CD1000xl.jpg
 
Sweet! Wanneer ik dan toch bij je op 't kamp ben, why not have some jolly good fun en maken we er gewoon een trio van?
Ik neuk je ma en ondertussen lik jij m'n reet.

Cliché Hagenees..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top