Uiterlijk vertoon #19

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

he roel, ik bestel zo'n 1x in de 2 maanden petten... welke maat heb je? en waar ben je naar opzoek?
 
he roel, ik bestel zo'n 1x in de 2 maanden petten... welke maat heb je? en waar ben je naar opzoek?

71/4 heb ik, zou evt een maatje groter mogen; 7 3/8. En naar wat opzoek. Uhm, dat is lastig. Die van Superman vind ik wel kick. Anders stuur een keer een foto met wat modellen erop. Ben niet specifiek opzoek naar een kleurstelling oid.
 
71/4 heb ik, zou evt een maatje groter mogen; 7 3/8. En naar wat opzoek. Uhm, dat is lastig. Die van Superman vind ik wel kick. Anders stuur een keer een foto met wat modellen erop. Ben niet specifiek opzoek naar een kleurstelling oid.

oke man, ik bestel eigenlijk altijd maat 7+7 3/8... maar zal wel pic maken als ik alles binnen hebt...
 
hmmm...ben ook opzoek naar een paar vette petten. Vind die negerstyle (NY, LA etc.) petten wel vet, maar is eigenlijk totaal niet mijn stijl. Kan het ook echt niet combineren met mn kleren...
 
Flexfit is idd superchill, heb al een tijdje een van Alpinestars. zit echt super.

houd alleen niet van die "Fopneger" petjes met van die rechte kleppen
 
Iemand trouwens ervaring met de webshop van menatwork?
Ik heb dus iets besteld, maar kan nergens een bestelstatus oid terugvinden?
 
Ja er stond 2 werkdagen bij, dat zal dan wel.
Maar toch :p

Vond het ook een beetje vreemd aangezien ik na de bestelling/betaling nog steeds het vest in mn winkelmandje zag staan...
Ik zie het wel.
 
Kan zijn dat ze nogsteeds aan het flippen zijn, kreeg gisteren en mailtje van m@w dat eergisteren de site onbereikbaar was ivm een kortingsavond.
 
slick-disney-new-era.jpg



jammer dat hij 200+ dollars is :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top