Uiterlijk Vertoon #24

Als ik jou was zou ik eens naar een Serengeti zonnenbril kijken. Je moet er wel wat meer voor betalen maar het is wel het beste wat er is en zo veel meer dan een polariserende ray ban kosten ze ook niet. Ze hebben diverse lenzen met andere eigenschappen. Ik heb zelf de drivers photochromatic polariserende glazen, voor autorijden en gewoon dragen is dat denk ik de meest gebruikte lens. Als je vaart of vliegt en dus veel op lcd schermen moet kijken moet je geen polariserende glazen nemen want dan kan je er niet op kijken.

Mijn bril:
 

Attachments

  • Serengeti_7544_1326340446.jpg
    Serengeti_7544_1326340446.jpg
    10.9 KB · Views: 505
Jij houdt je hoofd altijd 90 graden gedraaid voor een LCD? Zolang je je hoofd vrij recht houdt kan je er gewoon prima op kijken. Ik word panisch van polariserende glazen. Vooral door het dimmende effect in sommige gebieden als je je hoofd draait. Het is dan net alsof er vanuit alle richtingen iets op je af komt. Voor autorijden vind ik het erg vervelend. Ik schrik me af en toe de tyfus.

De voordelen en nadelen zijn wat mij betreft erg groot. Als je rustig beweegt heb je er profijt van, bijvoorbeeld op het water varen. Bij autorijden wordt het vervelend.
 
Jij houdt je hoofd altijd 90 graden gedraaid voor een LCD? Zolang je je hoofd vrij recht houdt kan je er gewoon prima op kijken. Ik word panisch van polariserende glazen. Vooral door het dimmende effect in sommige gebieden als je je hoofd draait. Het is dan net alsof er vanuit alle richtingen iets op je af komt. Voor autorijden vind ik het erg vervelend. Ik schrik me af en toe de tyfus.


De voordelen en nadelen zijn wat mij betreft erg groot. Als je rustig beweegt heb je er profijt van, bijvoorbeeld op het water varen. Bij autorijden wordt het vervelend.

Hm, zal is een bril lenen om te kijken of ik het wat vind :)
Iemand enig idee waar ik Yeezy's vind voor een normale prijs?

Air-Yeezy-2.jpg


:W
 
Ik heb ook een hekel aan die gozer. Maar voel me nog belachelijker dat ik dat me überhaupt door kan laten opnaaien. +pippi+

Laatste aankopen:
gellyteV_zps1a885fc3.jpg


NB576obw_zpse7547b3c.jpg


IntegralS_zpsb8a84a5b.jpg
 
Back
Top