Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
i1110712-whtzoom1.jpg

Me gusta!!!! :W
 
Iemand nog een nieuwe Nixon the Player kopen? Ik heb er 2 waarvan er 1 weg mag. Vraagprijs is 125 euro. Het gaat om de White en Black versie.

Nixonplayer4a.jpg


Nixonplayer5a.jpg
 
Naar mijn weten zijn zwarte schoenen formeel en kunnen prima onder blauwe en grijze pakken. Bruine schoenen kunnen ook prima in een minder formele setting. Zwarte pakken zijn voor obers en rocksterren hehe. Lakschoenen uiteraard niet onder een "normaal" pak.

Voorbeeld van in welke combi ik bijv. zwarte schoenen draag:

sf1.jpg

sf2.jpg

sf3.jpg


Verder niets mis met goede RTW.

Beetje laat maar goed. Zwart maakt je voeten ook klein en je benen lang en als je je niet vogeltjevrij voelt in een pak oogt dat toch wat knullig denk ik. Maar wat nog veel belangrijker is, is de uitstraling waarmee je kleren draagt. Stijlgevoel en zelfvertrouwen overtreffen etiquetten, dus opzich. Die gebruik je als je 'stijlgevoel' nog niet zo ontwikkelt is. In dezelfde trend, ik durf ook nog lang niet met een krijtstreepje te gaan lopen op deze leeftijd, ik vind toch ergens dat je dan iets moet hebben gepresteerd, hoe raar dat ook klinkt. Met een blanco cv ga ik niet met een streepje lopen, maar dat is misschien een beetje irrationeel.
 
Vandaag gescoord:

Confectie pak wat me eindelijk eens goed valt. Vond maatwerk toch nog even te gortig worden :p

c8b7b38cbf8a1e5207240189cf9fe949_best.jpg


En een paar schoenen eronder.

sdc14782_giorgio_47933_veterboot_cognac.jpg
 
Ik weet dat er hier een aantal horloge "kenners" zitten, dus hoop dat 1 van jullie helpen kan!

Een aantal topics terug is er eens een website voorbij gekomen waar je verschillende horlogebanden voor relatief weinig kon kopen, maar de link kan ik nergens meer terug vinden. Iemand een suggestie ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top