Uiterlijk Vertoon #22

Status
Not open for further replies.
Dan ben ik er ook wel bij met bestellen, of is het niet handig om alles als 1 order te laten versturen ivm douane enzo?

Ook niet duur btw?
 
lijkt me idd beter, om niet al teveel in 1x te halen...


maar nico zal daar wel ervaring mee hebben.

wil ook een iwc van daar hebben..
 
Weet niet of het al bekend was maar kreeg een mailtje van die Ufanta gast met ze nieuwe website

www.xwatch2u.com
Die gast heeft een.maat van mij opgelicht voor $300 door een defect horloge niet terug te sturen en daarna nooit meer iets van zich te.laten horen. Paypal dispuut was niet meer mogelijk inmiddels. Een week erna was Ufantazone ineens ook offline... ff uitkijken dus.
 
Ohja, 22e kom ik terug, neem dan ff contact op, zal dan ook gelijk wat pics uploaden (zodat xander lekker kan ranten t.t).
 
Die gast heeft een.maat van mij opgelicht voor $300 door een defect horloge niet terug te sturen en daarna nooit meer iets van zich te.laten horen. Paypal dispuut was niet meer mogelijk inmiddels. Een week erna was Ufantazone ineens ook offline... ff uitkijken dus.


Heb het al vaker gezegd: ufanta is leuk voor horloges onder de $100, daarboven móet je echt weten wat je koopt want die teksten kloppen ook niet.

Is natuurlijk zuur dat ie iets niet terug stuurd.
 
Ik heb de zwarte versie van de uboat daar vandaan, iig het is precies dezelfde achterplaat etc. Maar wat een ruk kwaliteit! Trustytime is 100x beter imo!

En jij zeggen dat het een echte u-boat was die je van je oma had gehad. :+

fail-man-bra%5B2%5D.jpg
 
Geef 15 piek voor t goede doel, lfb. Als dat horloge het een maand uithoud, heb je toch een maand plezier van je 15eu:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top