Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.

Tommy.

*BA DUM TSS*
<]



ETA ja? :p Als de klok nep is stoppen ze er natuurlijk wel echte uurwerken in. :p




100e voor een klokkie is wisselgeld boiii. :p

Als je geen 100eu over hebt voor een horloge zou ik lekker je telefoon als klok houden;)

Dat laatste had zo van m'n moeder kunnen komen :D
Heb dan wel geen horloges van bijv bijna duizend euro maar toen ik met een klokje van 400 euro thuis kwam kreeg ze bijna een beroerte:D

Ja dat is die met die bruine band pannekoek, heb nog een staalgrijze met rode letters en zwarte band(Trusty) en een helemaal zwarte die dus minder is;)!
Overigens had ik hem van m'n opa idd:)

Haha ik adviseer jou ten zeerste om niet over horloge markten in z.o. azië te gaan rondlopen, denk niet dat je hart het gaat overleven :D

Ik bedoelde iig chinees eta kopie met chrono en automaat.

Ik zou met zo'n mokkel van een kraampje gaan daten. :7




Juuuu
 
Advertisement - register to remove this

Crappy oude foto van mn Super Avenger. Zitten helaas al de nodige krassen op maarja.. heb em dan ook wel bijna elke dag om :)

314ft75.jpg


Komt op de foto totaal niet tot zn recht trouwens, in t echt is t echt een dikke klok:W Heb r trouwens ook een leren bandje bij, zal er wss alleen nooit op komen denk ik..
 
Nieuwe shoobas (met dank aan bjorn :#) :

IMAG0352.jpg



IMAG0353.jpg


IMAG0355.jpg


Hands down de beste schoenen die ik ooit heb gehad. Het materiaal staat ver boven alles waar ik ervaring mee heb. Dat zwarte leer is zo fucking glad en zacht...pfff :p
 
Ook wat nieuw spul;

[ir]http://shop.nudiejeans.com/data/product/images/XL/1776_2010622016153854696.jpg[/ir]

Thin Finn Org. Strikey Used.

large_d2a73358-945b-4f9b-9228-729da8b56348.png


Schoenen;

VANS_ERA_59_CA_LEATHER_SUEDE_BLACK_CANTEEN__1.jpg


Wordt gek van al die toffe VANS :D.

Ik zag trouwens All Stars made by John Varvatos, die waren echt heel tof, €129,-. Vond het wel een beetje gek voor All Stars.
Kan helaas geen plaatje vinden op internet.
 
Nieuwe shoobas (met dank aan bjorn :#) :

IMAG0352.jpg


Hands down de beste schoenen die ik ooit heb gehad. Het materiaal staat ver boven alles waar ik ervaring mee heb. Dat zwarte leer is zo fucking glad en zacht...pfff :p

Wut, ze zijn uit dus..

Hoe is de afwerking aan de binnenkant? Vooral daarover hoorde en las ik mindere verhalen (met oog op prijs/quali verhouding).
Ik heb een oudere in m'n hand gehad en daar zag ik wel wat er werd bedoeld, met name in de hak.
Ze zijn nu ook nog 20,- duurder toch? (140,-?)

Edit:
Waar heb je ze vandaan? Ik kan ze niet online vinden..
 
Last edited:
Crappy oude foto van mn Super Avenger. Zitten helaas al de nodige krassen op maarja.. heb em dan ook wel bijna elke dag om :)

314ft75.jpg


Komt op de foto totaal niet tot zn recht trouwens, in t echt is t echt een dikke klok:W Heb r trouwens ook een leren bandje bij, zal er wss alleen nooit op komen denk ik..

:7
 
Wut, ze zijn uit dus..

Hoe is de afwerking aan de binnenkant? Vooral daarover hoorde en las ik mindere verhalen (met oog op prijs/quali verhouding).
Ik heb een oudere in m'n hand gehad en daar zag ik wel wat er werd bedoeld, met name in de hak.
Ze zijn nu ook nog 20,- duurder toch? (140,-?)

Edit:
Waar heb je ze vandaan? Ik kan ze niet online vinden..

Ik heb ze paar dagen geleden ook(burgundy hoog) gekocht hier in amsterdam. Alleen had graag ook die zwarte lage gehad, alleen die is overal al uitverkocht zeggen ze:X

Materiaal is echt goed, zoals Petrik zegt.

[Ir]http://i43.tinypic.com/14wu7t5.jpg[/Ir]
 
Ik heb ze paar dagen geleden ook(burgundy hoog) gekocht hier in amsterdam. Alleen had graag ook die zwarte lage gehad, alleen die is overal al uitverkocht zeggen ze:X

Materiaal is echt goed, zoals Petrik zegt.

[Ir]http://i43.tinypic.com/14wu7t5.jpg[/Ir]

Welke maat heb je? Mijne vallen een beetje groot, dus mischien wil ik ze wel weg doen...
 
Hmm, ik zit tussen 43/44 dus een 42 zou me goed zitten?
Wel kut dat die nieuwe er dus nog steeds niet zijn, want die cognac met zwarte zool zijn m'n favo..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top