Uiterlijk Vertoon #24

Ik heb ook een nieuwe zonnebril, voor het lopen dan...

NIK5621_1000_1.jpg


Ik heb nog een Carrera te koop, iemand interesse? Het is dit model;

2433790VE5S8_L.jpg
 
Eindelijk eens een echte zonnebril besteld ipv altijd die 10 euro dingen :p

[ir]http://www.simplyoptic.com/oscommerce/images/viewerxxl/carrerasunglassesSpeedwayKDT1W_1/carrerasunglassesSpeedwayKDT1W_1_4.jpg[/ir]

8)

Haha , hier omgekeerd ; Afgelopen jaar 2 zonnebrillen van €200+ kwijtgespeeld op festivals .. Heb er nu 1 van €11 gekocht :D
 
Puur uit interesse en niet de aad haad. Mijn zonnebril heeft scharnieren, 6 zelfs, maar welk model van rayban heeft er een veer inzitten?

De poten die naar je oren gaan heten veren;)
Bij een bril staan meestal 3 maten, hoe breed de glazen zijn, hoe breed de brug is en de lengte van de veren.
 
Heb al een aantal keer bij de V&D enz gekeken voor een zonnebril, ik draag ze echt nooit dus vind het zonde om er veel aan uit te geven voor die enkele keer. Alles wat ik op zet valt in het niet bij mijn dikke kop...

Iemand suggesties waar ik misschien kan kijken ?
 
Ik ben op zoek na getailleerde effen t-shirtjes in verschillende kleuren met ronde hals en niet te diepe v-hals. Waar/van welk merk halen jullie deze altijd? Prijs maakt me niet zoveel uit, belangrijkste is dat ze mooi zitten en niet gaan flubberen na een keer wassen.
 
Oke thanks, staat het eea in de aanbieding op i-net zie ik, dus bestel zo ook ff een paar. Zitten best aardige modellen tussen.
 
Ik ben op zoek na getailleerde effen t-shirtjes in verschillende kleuren met ronde hals en niet te diepe v-hals. Waar/van welk merk halen jullie deze altijd? Prijs maakt me niet zoveel uit, belangrijkste is dat ze mooi zitten en niet gaan flubberen na een keer wassen.

@ Tom, kijk eens op http://www.perfectlybasics.nl/ t-shirtjes daar zijn meen ik niet heel goedkoop, maar wel van hoge kwaliteit. Hoop dat je er iets aan hebt. Grts

Ander vraagje:

Ik heb zojuist schoenen besteld die in de sale waren. Echter was ik gedwongen maat 43 te bestellen, terwijl ik normaal 44 draag, omdat maat 44 niet meer beschikbaar was. De sale was dusdanig dat ik het toch wilde proberen omdat er het volgende bij stond vermeld: "This product fits bigger than standard. We suggest you choose a size less than the one you would normally buy." Toch zit de kans er in dat ze iets te krap zijn. Ik vroeg mij af of er methoden zijn om een schoen iets te rekken. Het gaat hier om een lederen sneaker en dus geen Oxford oid.
 
Back
Top