Uiterlijk Vertoon #24

Eindelijk eens een echte zonnebril besteld ipv altijd die 10 euro dingen :p

[ir]http://www.simplyoptic.com/oscommerce/images/viewerxxl/carrerasunglassesSpeedwayKDT1W_1/carrerasunglassesSpeedwayKDT1W_1_4.jpg[/ir]

8)
 
Ik had een ray ban, kapotte veer en de veren zijn niet meer leverbaar.:|
Zou bijna weer terug gaan naar die brillen van een tientje. Enkel als je eenmaal goede glazen hebt gehad dan wil je niet anders.
 
Ik wou ook wel een Ray Ban, maar ben aan 't sparen voor een huis.












75378-TrollFace.png
 
Eindelijk eens een echte zonnebril besteld ipv altijd die 10 euro dingen :p

[ir]http://www.simplyoptic.com/oscommerce/images/viewerxxl/carrerasunglassesSpeedwayKDT1W_1/carrerasunglassesSpeedwayKDT1W_1_4.jpg[/ir]

8)

Goede keus, heb ik ook! Alleen dan in 't zwart!

Indd ook carrera genomen, huis ging voor ja. Kan niet alles hebben.
 
Ik heb al een huis dus vorige week maar een nieuwe Rayban gehaald. Vorige zat een putje in het glas, was €60 voor nieuwe glazen :(
 
Ik had een ray ban, kapotte veer en de veren zijn niet meer leverbaar.:|
Zou bijna weer terug gaan naar die brillen van een tientje. Enkel als je eenmaal goede glazen hebt gehad dan wil je niet anders.

Puur uit interesse en niet de aad haad. Mijn zonnebril heeft scharnieren, 6 zelfs, maar welk model van rayban heeft er een veer inzitten?
 
Serengeti is mooi spul inderdaad, het is dat ik voor een huis aan het sparen ben, want anders. Ik vind gepolariseerd eigenlijk alleen fijn als je je hoofd echt stil houdt. In de auto heb ik al snel het gevoel dat er vanuit allerlei hoeken dingen komen door het filtereffect. Voor gebruik in de auto zou ik het iig niet snel meer nemen.
 
Moet zeggen dat ik een goede deal had (en al een huis heb), 35% korting bij de Pearl. Scheelt op zo een bril een goede €100,-. 8)

Ik heb inderdaad bewust voor een model gekozen met een goede afdichting (of zoiets) om dat dus te voorkomen.
 
Serengeti is mooi spul inderdaad, het is dat ik voor een huis aan het sparen ben, want anders. Ik vind gepolariseerd eigenlijk alleen fijn als je je hoofd echt stil houdt. In de auto heb ik al snel het gevoel dat er vanuit allerlei hoeken dingen komen door het filtereffect. Voor gebruik in de auto zou ik het iig niet snel meer nemen.

Mijn vader heeft een Serengeti, al z'n 10 jaar oud ondertussen maar nog steeds niks mee aan de hand. Vallen, erop gaan zitten maakt allemaal niet uit, kwaliteitje!
 
Back
Top