Uiterlijk vertoon #19

Status
Not open for further replies.
Ik vind het bij uitstek zo'n horloge waar per se een merkje op moet staan (wss waar Bjorn ook op doelt), van 'kijk mij eens een armani horloge hebben'.
Verder vind ik dat armani horloges klassieker moeten ogen. Geen metalen band imo.
 
Alleen op de achterkant staat het groot, dus als je hem om hebt ziet echt niet iedreen gelijk wat voor merk het is hoor:p Mja who cares smaken verschillen
 
yep, zit er nog! Rij nu altijd via de AC de Graaf ivm afgesloten wegen en drukte in HHW :)



sjaak, het is een fucking klokje van <300 euro. doe ff interessant met je aziatische pauperuurwerk waar een 'duur' modelabeltje op is geplakt.


Kom maar op voor je vriendje:rolleyes:
 
Ik heb dat nooit begrepen, een (duur) horloge..

Ten eerste vind ik het niet mooi, zo klokje om je arm.
Ten tweede kijk ik voor de tijd wel op me telefoon.
Ten derde is het gelijk zo: kijk mij nou met me gouden horloge.

Vind alleen een waterdicht horloge handig voor als je naar het strand of naar een zwembad gaat ofzo, als je niet wilt dat gelijk je telefoon onder het zand zit of gejat word als je hem even bij je handdoek laat liggen.

Maar dan koop ik wel zo ding van 20 euro, ken je de tijd ook op zien.

-

Koop dan een mooie ketting of een ring, vind IK mooier.
 
Ikzelf zou ook niet snel een horloge kopen omdat ik ook altijd op me phone kijk, maar als je hem krijgt van je vriendin dan doe je hem toch wel om om ruzies te verkomen:D
 
ik ben echt liefhebber van horloges, als je een mooie hebt helemaal.... straalt imo veel meer klasse uit als een ring/ketting... zo'n armani zou ik dus nooit dragen

ik vind een stalen band alleen minder, al staat het sommige personen wel erg goed.
 
Ik heb dat nooit begrepen, een (duur) horloge..

Ten eerste vind ik het niet mooi, zo klokje om je arm.
Ten tweede kijk ik voor de tijd wel op me telefoon.
Ten derde is het gelijk zo: kijk mij nou met me gouden horloge.

Vind alleen een waterdicht horloge handig voor als je naar het strand of naar een zwembad gaat ofzo, als je niet wilt dat gelijk je telefoon onder het zand zit of gejat word als je hem even bij je handdoek laat liggen.

Maar dan koop ik wel zo ding van 20 euro, ken je de tijd ook op zien.

-

Koop dan een mooie ketting of een ring, vind IK mooier.

achja....wat jij met horloges hebt, hebben wij met ringen, oorbellen en kettingen (+ bijbehorende armbandjes) Smaken verschillen :)
 
Ik vind het bij uitstek zo'n horloge waar per se een merkje op moet staan (wss waar Bjorn ook op doelt), van 'kijk mij eens een armani horloge hebben'.
Verder vind ik dat armani horloges klassieker moeten ogen. Geen metalen band imo.

Het is een mode horloge, dat is heel wat anders dan horloges die zijn gemaakt door bedrijven die alleen maar horloges maken. Totaal niet te vergelijk naar mijn idee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top