Uiterlijk Vertoon #24

Nieuwe sloffen!

2re7a6b.jpg
 
Die laatste Tudor is gaaf. Retro maar nieuw.

Het is ook een heritage model. De vernieuwing van een oud model dus.

1016_102-960x768.jpg


Nieuwe Planet ocean niks voor je?

De liquid metals zien er mooi uit. Ik ben alleen geen fan van het datum venster en de kroon. Een matte plaat is ook wel gewenst.

200812151722.jpg


die of de Speedmaster imo :)

Ik heb de Milgauss nog nooit vastgehouden, dus ben benieuwd of ik die over een Explorer zou verkiezen.
 
Valt mee toch? Waarschijnlijk val je over die chromen stukjes :) Ik ben in geen geval liefhebber van stalen banden btw :p Doe mij maar een Nato van 15,-
 
Vind die wel erg dik, letterlijk. Loop zelf nog steeds rond met een TW Steel maar een eis voor een volgende is wel dat die platter moet zijn.

1,5 maand geleden Puma's gekocht, maar de hiel is nu al zo scheef dat de zool los laat achteraan. Had dat niet verwacht van Puma, heb er normaal gesproken nauwelijks last van dat de hiel scheef slijt. Maandagochtendmodel of herkent iemand dit ook?
Zo'n type schoen is het:

puma_352799_01_xl_1.jpg
 
Tijd voor nieuwe AM1's...

5167543410_11b48b2cc9.jpg


Deze zijn zo vet :W, alleen een beetje prijzig...
Iemand enig idee of er binnenkort nieuwe kleuren komen? En wat is een mooie webshop met een grote collectie? Caliroots is bekend, denk dat er wel één is met meer?
 
677668.jpg


Vandaag nieuwste aanwinst binnen gekregen. Fortis B-42 Flieger Chronograph.

Heb vakantie + mooi weer = oranje nato band time :p Wat een heerlijke combo imo, kan er geen genoeg van krijgen.
 
Back
Top