Uiterlijk Vertoon #24

Ik vind die Adidas wel nice.
Andere lijnen die wel tof zijn: Gazelle Indoor, Samba, London & Tobacco.

Welke maat heb je trouwens?
Ik heb nm nog een paar Adidas 5 Plug 'Archive Pack' staan, die me te groot zijn.
IMG_2849.jpg

mt 44 2/3
 
Ik ga de Navitimer wel weer even passen, maar heeft nooit aantrekkingskracht gehad eigenlijk.

Enne, een SD die je nooit gebruikt? x|
 
Ik vind die Adidas wel nice.
Andere lijnen die wel tof zijn: Gazelle Indoor, Samba, London & Tobacco.

Welke maat heb je trouwens?
Ik heb nm nog een paar Adidas 5 Plug 'Archive Pack' staan, die me te groot zijn.
IMG_2849.jpg

mt 44 2/3

Heb maat 43 , spijtig want vind die schoenen van je ook wel cool ! Samba's zijn ook nice :W
@aad : vans heb ik afgelopen jaren samen met allstars aan de lopende band versleten , tijd voor wat anders :)
 
Van bovenstaande horloges zou ik ook de Speedmaster doen :) Eerlijk gezegd ben ik niet zo van de bekende merken als Omega, Rolex, Breitling etc.

Heb hier een gloednieuwe Fortis Flieger Chronograph 597.11.11 L16 voor een flink stuk goedkoper dan nieuw. Misschien iets voor je? :p

Krijg binnenkort nog een Fortis B-42 Flieger binnen van +/- een jaar oud in topstaat. De horlogehandel begint al wat serieuze vormen aan te nemen ;)
 
Had niet verwacht dat de SMP zo in trek zou zijn. Vrijwel iedereen heeft voorkeur voor de SMP. Ik trouwens ook, want zo'n icoon is voor deze prijs erg aantrekkelijk. De Submariner is ook een icoon, maar zit op het uiterste van het budget. En ik denk niet dat ik met een SMP minder blij zal zijn.

edit:
Beide ook erg gaaf op een nato band!

Damn right!

Dimer (Streetmagic) zit tegenwoordig in deze business. Misschien dat hij iets voor je kan betekenen? www.acejewelers.nl :)

Weet het idd, wil binnenkort even binnenstappen in de winkel.

Van bovenstaande horloges zou ik ook de Speedmaster doen :) Eerlijk gezegd ben ik niet zo van de bekende merken als Omega, Rolex, Breitling etc.

Heb hier een gloednieuwe Fortis Flieger Chronograph 597.11.11 L16 voor een flink stuk goedkoper dan nieuw. Misschien iets voor je? :p

Krijg binnenkort nog een Fortis B-42 Flieger binnen van +/- een jaar oud in topstaat. De horlogehandel begint al wat serieuze vormen aan te nemen ;)

De rede dat er geen IWC Pilot tussen staat is dat ik al goed vertegenwoordigd ben in piloten stijl horloges. Owja en een IWC op staal is +600e. x|

---

Ook mooi, maar toch net even wat meer voor vrouwen. Explorer 1.

basel-world-2010-explorer-39mm-steel-214270-html.jpg
 
ff wat anders, had onlangs deze set gekocht;

31bWV-6-CXL._SL500_AA300_.jpg


bevalt echt super. Had eerst een wat lompere tondeuse, maar hier kun je vrij nauwkeurig je ding doen en kortste standje is ook erg kort.
Lag in zo'n bak bij de Douglas voor maar 35,-
 
Back
Top