Uiterlijk Vertoon #22

Status
Not open for further replies.
uhm, vandaag hoorde ik dat alles daar gedaan moest worden.. en zou ongeveer een uur duren? maar jij krijgt die zooi gewoon mee?
 
uhm, vandaag hoorde ik dat alles daar gedaan moest worden.. en zou ongeveer een uur duren? maar jij krijgt die zooi gewoon mee?

Ligt eraan. Je hebt van dat spul wat je mee krijgt en je dus thuis moet doen, maar je hebt ook tandartsen die het voor je doen.

Exacte verschil in resultaten kan ik je helaas niet vertellen..
 
Heeft er iemand nog interesse in een replica horloge hier? Maakt niet uit om wat voor merk en model het gaat, alles is mogelijk. Ik ga er een aantal bestellen en er moet nog één horloge worden toegevoegd om een fikse korting te krijgen. Uiteraard deel je dan mee in die korting. Dus geen handel oid :) Laat maar even hier horen of via een PM...
 
Werkt prima, maar de kleur direct na een beurt is imho vrij snel weg, 4 weken oid. Als je het dan weer even gebruikt zit het direct weer op het laatste niveau. Maar ik drink dan ook koffie en rook.
 
Heeft er iemand nog interesse in een replica horloge hier? Maakt niet uit om wat voor merk en model het gaat, alles is mogelijk. Ik ga er een aantal bestellen en er moet nog één horloge worden toegevoegd om een fikse korting te krijgen. Uiteraard deel je dan mee in die korting. Dus geen handel oid :) Laat maar even hier horen of via een PM...
Ehm, wegens onverwacht grote interesse heb ik volgens mij al genoeg geïnteresseerden :) Het is overigens een site waar iedereen kan bestellen maar waar wel redelijk veel troep op staat, dus even oppassen wat je koopt www.watcheden.net

Als je iemand daar alsnog wil bestellen valt er misschien wat te regelen qua koring, dus laat het me weten als je wil...
 
opus7.jpg



iemand die weet waar ik deze kan scoren? opus7
 
Lijkt me gewoon een betrouwbare website. Bij de faq lijkt het wel alsof ze echte merken aanbieden maar schijnt bedriegt nogal zo te zien


gaat mij om prada american up schoenen, ik weet niet of ze echt zijn maar ik zoek dus gewoon een neppe:P

als ze nep zijn dan ga ik echt geen 110 betalen
 
prijs wist ik, daarom ook rep he :P

ik vind hem :W

Ga je niet vinden. Dat uurwerk is gewoonweg te ingewikkeld. Als je toch van die opengewerkte horloges houd, móet je bij hublot kijken.

@nico: hebben ze ook een audemars piquet diver? Kan niet echt lekker navigeren op die site met mn mobiel.
 
Nico, je zei veel troep. Hoe moet ik dat verstaan, slechte kwaliteit replica's of dat ze ook handtasjes en dat soort troep aanbieden?:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top