Uiterlijk Vertoon #22

Status
Not open for further replies.
vraag het aan jokertje anders:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=pDNtlPEva7k"]‪Oh Oh Tirol 2011 (Jokertje)‬‏ - YouTube[/ame]
 
iemand hier ervaring met tanden bleken? en dan niet dhz setjes, maar bij tandarts/kliniek? :+

Vriendin van me heeft dat 4 weken geleden laten doen voor een 250,-
Het zou ongeveer 5 jaar wit moeten blijven, maar goed dat is natuurlijk ook afhankelijk van wat je eet/drinkt (Koffie is funest)

Schijnt alleen de dag zelf een naar gevoel te geven/pijn te doen. Maar wat ik van haar gehoord heb is dat ook in een 24 uur weer volledig weg!
 
en ziet het er goed uit? niet te wit?? maar verschil wel merkbaar...

ik rook/drink geen koffie, maar me tanden mogen wel wat witter..
 
Lijkt me gewoon een betrouwbare website. Bij de faq lijkt het wel alsof ze echte merken aanbieden maar schijnt bedriegt nogal zo te zien
 
polsband-man-01.jpg


Iemand enig idee waar ik iets vergelijkbaars kan vinden? :)
 
en ziet het er goed uit? niet te wit?? maar verschil wel merkbaar...

ik rook/drink geen koffie, maar me tanden mogen wel wat witter..

Ja je kan zelf volgens mij aangeven hoeveel witter je ze wil hebben. Moet zeggen bij haar was het wel wit, maar niet te wit maar het verschil was wel duidelijk zichtbaar!
 
M'n tandarts raad dat witten altijd af. Zit er soms ook wel is aan te denken, soort van nieuwe start om je tanden mooi te houden. Bij mij is alleen de onderste helft van m'n voortanden boven witter dan de rest. Heb zelf het idee dat dat niet alleen komt omdat dat een makkelijke poetsplek is, maar ook iets van zonlicht omdat ik vaak m'n mond ietsjes open heb, en dan zie je dus precies witte tanden.

polsband-man-01.jpg


Iemand enig idee waar ik iets vergelijkbaars kan vinden? :)

H&M had vroeger altijd een rek/bak van dat spul voor mannen. Weet niet of dat nu nog is eigenlijk.
 
Het is een horloge, draag er eigenlijk nooit 1 maar deze vind ik wel tof.
Maar zal eens bij de h&m kijken dan. :)
 
Oh sorry wist niet dat het een horloge was, dacht gewoon een armband. Ik heb nog nooit zo'n horloge gezien :P Wel geinig, maar het moet je staan
 
M'n tandarts raad dat witten altijd af. Zit er soms ook wel is aan te denken, soort van nieuwe start om je tanden mooi te houden. Bij mij is alleen de onderste helft van m'n voortanden boven witter dan de rest. Heb zelf het idee dat dat niet alleen komt omdat dat een makkelijke poetsplek is, maar ook iets van zonlicht omdat ik vaak m'n mond ietsjes open heb, en dan zie je dus precies witte tanden.



H&M had vroeger altijd een rek/bak van dat spul voor mannen. Weet niet of dat nu nog is eigenlijk.

Mijn vriendin heft dat vorige week laten doen voor 300 euro, ze heeft 2 beugels gekregen voor boven en onder, zo van de plastieke dingen die om je tanden zit zegmaar, dus niet zo'n echte beugel (duh). Samen met spuiten waar dat bleachspul in zit, je kan dus zelf kiezen hoe wit je je tanden wilt.

Ze heeft geen pijn gehad, maar haar tanden voelen soms wel raar aan waar ze last van heeft. Dat gaat wel weg :)
 
vandaag afspraak gemaakt, krijg eerst een ''intake'' gesprek, waar ze gaan kijken naar de staat van je tanden, en of het wel kan... dus ben benieuwd. :)
 
Op groupon staan altijd maximaal veel van die tandbleek dingen, lijken vrij goedkoop. Als heb ik ze niet nodig, philips sonicare + sensodyne = witte tanden.
 
Mijn vriendin heft dat vorige week laten doen voor 300 euro, ze heeft 2 beugels gekregen voor boven en onder, zo van de plastieke dingen die om je tanden zit zegmaar, dus niet zo'n echte beugel (duh). Samen met spuiten waar dat bleachspul in zit, je kan dus zelf kiezen hoe wit je je tanden wilt.

Ze heeft geen pijn gehad, maar haar tanden voelen soms wel raar aan waar ze last van heeft. Dat gaat wel weg :)

300e voor wat spul in je handen gedrukt krijgen? :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top