Uiterlijk Vertoon #22

Status
Not open for further replies.
Een Breitling past gvd zelfs bij een oudroze getint polyester maatpak, waarom niet bij een tshirt? :P
 
Gvd Jesse, heb je 't via hun site zelf besteld?
Ik loop iedere keer weer te kwijlen daar, maar vind 't vaak net iets teveel aan de prijs icm verzendkosten..

Btw, ik spotte Johnny de Mol de laatste tijd geregeld met een Deus pet op tv. :S
 
Nieuw zomerhemd en boxer

5419213001-gme_t-shirts-chasin-tank-b.jpg


9u00172002-354_chasin-billy.jpg
 
Een Breitling past gvd zelfs bij een oudroze getint polyester maatpak, waarom niet bij een tshirt? :P

Heeft een stalen band, vind dat nooit zo mooi staan :p.


Gvd Jesse, heb je 't via hun site zelf besteld?
Ik loop iedere keer weer te kwijlen daar, maar vind 't vaak net iets teveel aan de prijs icm verzendkosten..

Btw, ik spotte Johnny de Mol de laatste tijd geregeld met een Deus pet op tv. :S

Hahah ja heb maar is besteld, was nu 85 eur kwijt voor 2 tshirts incl. verzenden..

Ja het nu ineens hip om zo'n cafe racer, surf style etc te hebben, zie ook Jack & Jones website etc. beetje jammer..
 
Heb er vorige week ook 1 gehaald bij de CoolCat :D!

Wilde er gister nog één gaan halen, bleek dat de CoolCat in Zwolle dicht is (verbouwing). Dus toen maar langs de Chasin gegaan. Hemd kostte 15eu.

CoolCat is echt een gare winkel, maar die hempjes zijn idd :W
 
Hempjes zijn :W. Niet als "uitgaans" kleding hoor, maar stnd zomerdagen is het heerlijk.. Naar 't strand ofzo..Neem er ook weer genoeg mee op vakantie!
 
M'n broertje draagt ze ook weleens, maar die kan t hebben qua bouw.

Noway dat ik er met m'n iele armen inkruip..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top