Uiterlijk Vertoon #22

Status
Not open for further replies.
nico ken je toevallig deze site?


aangezien al die oude repwatch sites off zijn...

www.watches138.com

member ID; watches138 and password: 2008138 (voor de prijzen)

site ziet er erg netjes uit, op die van jou kan ik niet bestellen namelijk (geen cc)
 
Wie had hier op een site wat tshirts besteld met vage prints.....waren imo vrij duur, 45€ oid. Merk was iets met een '&' er in dacht ik.
 
nico ken je toevallig deze site?


aangezien al die oude repwatch sites off zijn...

www.watches138.com

member ID; watches138 and password: 2008138 (voor de prijzen)

site ziet er erg netjes uit, op die van jou kan ik niet bestellen namelijk (geen cc)
Ik kan hier geen prijzen zien maar het lijkt niet al té veel soeps. Silix-prime is ook een goede site...
 
Ehm, wegens onverwacht grote interesse heb ik volgens mij al genoeg geïnteresseerden :) Het is overigens een site waar iedereen kan bestellen maar waar wel redelijk veel troep op staat, dus even oppassen wat je koopt www.watcheden.net

Als je iemand daar alsnog wil bestellen valt er misschien wat te regelen qua koring, dus laat het me weten als je wil...

Wat is troep? Hoe herken je t? Uurwerkjes?

Replica van de Tag Heuer Carrera CV2014.FT6007 van Martin lijkt me wel wat.. kan m alleen niet vinden :#
 
Last edited:
Die accepteert geen paypal volgens mij...

Ik ben echt aan het kijken voor een audemars piguet diver, echt :~

APD2-WR2-2.jpg
 
Loop al al 3 jaar met een trustytime U-boat, 52mm.

Niet kapot te krijgen op een enkele keer een kapot glas na, zeer goede kwaliteit dus:)!
 
Dat doet mij echt totáál niets..

Is ter vervanging van mijn omega planet ocean en ik heb iets met non-chrono robuuste horloges met automatische uurwerken. Ik begrijp wat je bedoelt though, tis een lastig model.


k draag mijn 46mm bell&ross ook nog dagelijks...sommige genuine bell&ross gaan al kapot als je ze uit de doos haalt :#
 
Loop al al 3 jaar met een trustytime U-boat, 52mm.

Niet kapot te krijgen op een enkele keer een kapot glas na, zeer goede kwaliteit dus:)!

enkele keren glas kapot? ik heb in heel m'n leven nog geen glas gebroken van een horloge, en ik weet niet of dat iets over mij of jou zegt, maar ik wou het geen zeer goede kwaliteit noemen :P
 
Ik draag ook nog elke dag mijn "panerai" 111H, laatst op een rubberen bandje gezet, staat echt heel erg goed bij die horloges.
Opzich zou ik echt graag nog een IWC top gun of Omega seamaster hebben :winner:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top