Uiterlijk vertoon #21

Status
Not open for further replies.
Deze vindk btw ook vrij cool:

image1xxl.jpg


image1xxl.jpg


Alleen jammer dat de zool een beetje doorloopt over de neus.
 
Omdat ze van Fred Perry zijn?! En wat nou als er geen logo op stond? Zou je ze dan ook nog leuk vinden? Of ben je gewoon merkgeil?

Achja je blijft toch een rare jongen...



hihi :D
:*
 
@Big-Jay Aaahzo. Had je misschien beter even bij lokale skatewinkel kunnen kijken. De meeste hadden vorige maand sales. Bij ben-g zag ik ze in iedergeval en bij boardlords.nl ook dacht ik.

laatste aankoop
f5-adidas-skateboarding-campus-vulc-royal-blue.jpg
 
WE is een goede winkel:W

2x broek
3x overhemd casual
2x pullover
1x shirtje

220eu:#

Geen zin om pics te maken maar als iemand nog leuke "basics" zoekt voor niet teveel geld WE is je friend!
 
Weet iemand waar je mooie dunne v-nek pullovers kunt kopen?

En goede v-nek tshirts met goede pasvorm?

Kwaliteit is belangrijk.

Alle zonder logo's als het even kan.
 
WE is wel goed, v-nek shirts zijn goed en zonder logo. Zullen vast ookwel pullovers hebben, en anders de Bijenkorf eens checken
 
Zal is gaan kijken, heb alleen niet echt vertrouwen in de kwali/pasvorm van de WE.

@Thomas, ik heb geen buik staan ofzo hoor :p
 
Heb een aantal v-neck t-shirts van Cold Method, pasvorm is echt goed (zit ook een beetje stretch in) en zien er na een jaar nog steeds als nieuw uit :)

Zijn gewoon basic t-shits zonder logo oid, heb ze in het wit, navy, zwart en grijs :p

v-neck pullovers haal ik meestal bij de h&m, van die merino wool dingen..
 
@Tinne Als je kijkt naar de kleurencombo, dan heb je inderdaad gelijk. Kijk je verder dan dat dan zul je zien dat deze uit de skateboard lijn komt van adidas.

Thanks Björn!
 
Weet iemand waar je mooie dunne v-nek pullovers kunt kopen?

En goede v-nek tshirts met goede pasvorm?

Kwaliteit is belangrijk.

Alle zonder logo's als het even kan.

Slimfit V-hals t-shirts van de Zara zijn echt chill! :) ik heb daar stuk of 6 van...zitten echt heel goed :) Krimpen wel allemaal een beetje, dus mee opletten.
 
Heb een aantal v-neck t-shirts van Cold Method, pasvorm is echt goed (zit ook een beetje stretch in) en zien er na een jaar nog steeds als nieuw uit :)

Zijn gewoon basic t-shits zonder logo oid, heb ze in het wit, navy, zwart en grijs :p

v-neck pullovers haal ik meestal bij de h&m, van die merino wool dingen..

Die Cold Method shirts zijn echt goed ja :).
 
Cold method is proberen.

Hoe is die pasvorm van de HM pullovers? En hoe blijven ze in de was?

Heb nooit zulke goede ervaringen met HM spul.
 
Weet iemand waar je mooie dunne v-nek pullovers kunt kopen?

En goede v-nek tshirts met goede pasvorm?

Kwaliteit is belangrijk.

Alle zonder logo's als het even kan.

Zara heeft ook dunne mooie v-neck pulls in hun spring/summer 2011 collectie. Heb pas zelf nog een mooie dunne lichtgrijze gekocht.

Deze zijn ook nice btw:

Prada_Black_Leat_4be19741e5548.jpg


Ook al zijn ze van Prada ja, vindk iets te duur voor zo'n simpel sneakertje...
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top