Uiterlijk vertoon #21

Status
Not open for further replies.
Jawel. :)
De website is niet echt vol, maar de zomercollectie druppelt nu binnen, dus die wordt in de loop van de komende weken flink aangevuld. Ook is 'ie nog niet helemaal lekker werkend, maar daar word aan gesleuteld. Ik ga de teksten ook wat verbeteren.
Winter collectie is ondertussen ook besteld, maar heb nog niet gezien wat er van Norse gaat komen.

Heb nu ook eindelijk een van m'n slaapkamers goed ingericht als fotohok, dus de foto's zien er ook wat gelikter uit straks.
Norse is wel erg nice qualiteit, maar ook flink prijzig, dus dat is nog wat moeilijk in te schatten qua verkoop en dus inkoop - winkel is pas sinds september open. Zodoende komt Elvine er nu wel bij; zit redelijk in 't zelfde straatje, maar een stukje goedkoper.
Verder is er ook nog DC en Trainer Spotter trouwens.
 
Bjorn, zit die winkel in dat straatje bij de poema tegenover centraal station?

ps. het hendeltje en kroon liggen al in enveloppe sinds zaterdag op mn bureau :rolleyes: gaat morgen op de post.
 
Ja, klopt, achterkant Hoog Caterijne eruit, oversteken en dan 't 'steegje': Drieharingstraat.

Zie 't wel verschijnen, heeft geen haast! :)
 
daar ben ik ook een keer binnengelopen, maat van me moest schoenen hebben bij ill. kan goed dat je er toen ook was, stond een fixed gear fiets binnen toen
 
Ik ben op zoek naar deze All Stars. De Slim Ox Leather White. Maar kan ze voorlopig alleen in mijn maat (41) vinden op Converse.com, maar die versturen niet naar het buitenland. Iemand een Nederlandse site of eventueel buitenlands?

shoes_iaec1212288.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top