Uiterlijk vertoon #21

Status
Not open for further replies.
Cold method is proberen.

Hoe is die pasvorm van de HM pullovers? En hoe blijven ze in de was?

Heb nooit zulke goede ervaringen met HM spul.

vhalsjes van d&g underwear/boss zijn prima en niet extreem prijzig. pullovers van HM heb ik ook een paar van gekocht. waar-de-loos. na 1 uur dragen beginnen ze al uit te lubberen, hopeloze kwaliteit. heb ze na 3x dragen weggepleurd.
 
Eindelijk is daar het antwoord op discussie die hier jaren heeft gewoed:

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2457268/student-wast-broek-15-maanden-niet.html

ik draag mijn broek meestal 2 hooguit 3 dagen, en dan niet eens achter elkaar.

Over de pasvorm van overhemden van de WE ben ik juist wel te spreken, die zijn gewoon goed. En vooral die stretch hemden zijn chill. Bij de bijenkorf heb ik nog nooit kunnen slagen voor een overhemd, altijd zijn ze veel te lang als de rest wel goed zit. Speciaal voor ouwe bazen met een poke misschien.
 
ik draag mijn broek meestal 2 hooguit 3 dagen, en dan niet eens achter elkaar.

Over de pasvorm van overhemden van de WE ben ik juist wel te spreken, die zijn gewoon goed. En vooral die stretch hemden zijn chill. Bij de bijenkorf heb ik nog nooit kunnen slagen voor een overhemd, altijd zijn ze veel te lang als de rest wel goed zit. Speciaal voor ouwe bazen met een poke misschien.

Dude... Je weet dat die dingen in je broek horen?
 
Je kunt ze ook casual uit je broek dragen, maar dan moet je zoeken naar kortere hemden. Van Ralph Lauren, slimfit ofzo is wat korter.
 
Nieuwe stuff:
makeProductThumbnail.asp


G36436003_069_main_large.jpg


En nog een trui van Superdry and jas van Mystic Boarding.
 
Je kunt ze ook casual uit je broek dragen, maar dan moet je zoeken naar kortere hemden. Van Ralph Lauren, slimfit ofzo is wat korter.

Van aeronautica hebben ook heel veel slim fit overhemden die niet in je broek moeten, van die lange overhemden moet ik zelf niks hebben eerlijk gezegt...
 
Toffe schoenen Jesse!
Zag vandaag Hub's die daar iets van weg hebben, nu ff kijken welke dat waren.
Hoe is de kwaliteit eigenlijk van die dingen, weet iemand dat?
 
Je kunt ze ook casual uit je broek dragen, maar dan moet je zoeken naar kortere hemden. Van Ralph Lauren, slimfit ofzo is wat korter.

Ja, maar "lange" overhemden zijn niet "te lang"... Die dingen horen gewoon in je broek...
 
Echte of rep? Heb zelf een cheapo rep liggen, draag ik zelden. Naast de day date mooiste chronologische die ik ken.

@bjorn; valt toch wel mee qua drollenvanger? Niet mijn stijl maar wel nice. Staat ook wel goed met zwart leren jasje.

Edit/ damn you autocorrect
 
Echte of rep? Heb zelf een cheapo rep liggen, draag ik zelden. Naast de day date mooiste chronologische die ik ken.

Echt.


Mooi ding, die zou ik ook wel erg graag willen, liefst wel met stalen band :p
Speciaal de rubberen erom laten zetten. Had eerst de stalen om. Vond 'm met stalen band iets te 'patserig' ofzo, uitstraling is iig compleet anders zo :)


edit/
snapshotje;
[ir]http://i54.tinypic.com/f9igar.jpg[/ir]
 
Last edited:
Martin. :W! Ooit ooit... Het mooiste horloge op de markt :)!

Ik vind alleen stalen band mooier dan rubber, maar dat is een kwestie van smaak.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top