Aerox-Evo70
No Title
Als je zonder expansieuitlaat wilt werken zul je de inlaat later dicht moeten laten gaan de uitlaat, anders krijg je nooit meer dan 1,5 bar in de cilinder lijkt me (of een enorme turbolag).
(iets wat een goede uitlaat dan dus beter doet dan de turbo, zonder dat je mengsel verliest)
Die klep op de zuiger zie ik niet zoveel in.
Je wilt hem open hebben op het moment dat de zuiger naar bdp gaat en dicht als hij naar odp gaat.
Dit kun je dus niet mechanisch maken, omdat je dan tegen de versnelling in moet werken, en een andere aansturing zie ik niet zitten.
Als je met kleppen gaat werken moet je die gewoon in de cilinder(kop) maken, maar dan zit je nog met de hoge frequentie...
(iets wat een goede uitlaat dan dus beter doet dan de turbo, zonder dat je mengsel verliest)
Die klep op de zuiger zie ik niet zoveel in.
Je wilt hem open hebben op het moment dat de zuiger naar bdp gaat en dicht als hij naar odp gaat.
Dit kun je dus niet mechanisch maken, omdat je dan tegen de versnelling in moet werken, en een andere aansturing zie ik niet zitten.
Als je met kleppen gaat werken moet je die gewoon in de cilinder(kop) maken, maar dan zit je nog met de hoge frequentie...