ghost-dna said:maar hopelijk snap je wel een beetje wat ik bedoel
dus moet je een sc hebben die ongeveer 0.1 bar ofzow produceerd en dan is de winst die je krijgt waarschijnlijk ook weer zo minimaal . dat je beter een nos injectie kan fiksen dat is dus denk ik stukken goedkoper en het werkt !
Joor said:De wastegate-actuator. De actuator die de klep opent ans de druk te hoog dreigt te worden.
Joor said:Hier een kleine website met hoe wij bezig zijn geweest. Ik zou het nu anders aanpakken, maar ok... Het was leuk for the time beïng:
http://mol.scooterforum.net/supercharger/
ghost-dna said:en bij een auto geeft de uitlaat geen tegen druk bij een scooter wel ! dus als jij dan weer uitlaat gassen gaat afnemen dan word de druk in je uitlaat minimaal.
ten tweede zou je de turbo moeten kunnen regelen en niet op constante toeren moet laten draaien want anders heb je een injectie systeem nodig die je brandstof toevoer regelt
Jumper said:blaas je membraan dan niet open? Bij hoge toeren kan het geen kwaad omdat ik van oordeel ben dat je klepjes gaan zweven aan 13000 toeren, maar ik heb nog stationair de compressor even op mijn kelk gezet en scoot viel uit.
of heb ik ergens overgelezen?