ruud.
www.vk-tuning.tk
sorry, ik snap je bedoeling even niet, wil je dmv backpressure het geheel op druk brengen? Of gewoon een soort roterende inlaat maken? Het grote voordeel van deze roterende uitlaatas is dat er een groot debiet in zeer korte tijd doorheen kan, zonder achterlijke formaten schijven oid te krijgen, waar nog eens op een beroerde manier een aandrijving voor verzonnen moet worden.
Inlaat via carter doe ik al niet ivm tegen werken van de zuiger en de blower, ik had er nog een hele goede reden voor maar die ben ik even vergeten. Ook zal er "iets" dicht bij de uitlaatpoort gemaakt moeten worden om spoelverliezen zoveel mogelijk te beperken. Op het moment ben ik ff druk met van alles, straks weer verder rekenen / ontwerpen etc. En dan in de winter eens beginnen het e.e.a. te maken.
Inlaat via carter doe ik al niet ivm tegen werken van de zuiger en de blower, ik had er nog een hele goede reden voor maar die ben ik even vergeten. Ook zal er "iets" dicht bij de uitlaatpoort gemaakt moeten worden om spoelverliezen zoveel mogelijk te beperken. Op het moment ben ik ff druk met van alles, straks weer verder rekenen / ontwerpen etc. En dan in de winter eens beginnen het e.e.a. te maken.