This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tour 2007

Ja, maar hij heeft ook een super ploeg die alles voor hem doet Het is meer een teamprestatie dan een individuele prestatie...
 
Mocht je niet uit de rebus komen, dan staat het antwoord ook wel op Fok! :+. Kan je alsnog meedoen. Morgen mooie etappe inderdaad. Vond die van vandaag ook niet verkeerd.
 
Ik hoorde dat Maarten en Herbert nogal irritant zijn de afgelopen dagen. Ik zie hoogstens elke keer 20km.. (wel radio tour aan)
 
Mwoah. Je vindt het een geniaal peppie en kokkie duo, of je mag ze niet. Er lijkt geen tussenweg bij die twee.
 
Gezien idd, wel leuk om te kijken.

Kenny is weer in zn eentje in de bergen, ik vrees dat hij het vandaag niet gaat halen
 
Elke avond komt-ie langs in De Avondetappe: onze onvolprezen rebus 'Wie is de renner?'. Uitslagen vindt u op onze Tour-portal onder het kopje EXTRA bij 'Tourrebus'. Het e-mail-adres: tourquiz@nos.nl
 
Fucking vet. eindelijk een beetje goede actie. Heb ik echt op zitten wachten. 1,37 nu op armstrong. wiggins trouwens ook echt beest
 
Wiggins bekijk ik met argusogen, daar geloof ik geen zak van. Wel super slot van de etappe inderdaad.
 
baanrenners hebben wel een fantastische kracht in hun benen. vriend van me gaat naar het ek in minsk maar die gozer kan ook echt ziek klimmen. met training kun je die kracht ook wel voor de lange duur gebruiken lijkt me
 
baanwielrennen, waar je 4km rijdt is natuurlijk wel wat anders dan een etappe in de tour, waar je 200km op volle snelheid gaat. toch wel vet dat 'ie het doet.