Tour 2007

Inderdaad. Van iedere ploeg hebben onderhand renners gelegen. Overigens is dit ook een vorm van competitievervalsing, want de ploegen die nu starten weten de gevaarlijke plekken op het parcours nu maar al te goed.
 
Toevallig iemand andere tijden sport gezien zondag, de proloog in Leiden.. Fraai stuk..

Avondetappe op zo´n net niet tijd.. Even uitzendinggemist checken..

Het zal me trouwens niet verbazen dat Rabo sowieso tegen gaat vallen.. Ik denk dat Denis geen dooooooping meer kan pakken :+
 
Avondetappe was trouwens weer leuk om te kijken. (Nederlandse) baas van Cervelo en Lubberding die erbij zaten.

Etappe van vandaag gaat weer langs de kust. Mooi moment voor de verliezers van de afgelopen dagen (Evans, Menchov) om de boel 'op de kant te gooien'?
 
Ducrot die tapijt moet gaan eten :W . Mooie etappe inderdaad. Zal wel een breuk in de pols van Gesink zitten. Denk dat het over is.
 
Jammer dat die kut Voeclker gewonnen heeft. Me broer heeft hem namelijk in ze tour team.. Hoeveel keer is het verhaal van ze vader langs gekomen? :+
 
Kwam pas laat in de etappe. Maarten bouwde het op, waardaar ik al breed glimlachend zat te wachten op de climax. Ducrot eindigde met: "Dat vind jij een mooi verhaal he" :D :D . Voeckler vind ik zo'n typische Fransoos; een lul dus.
 
Back
Top