Tour 2007

Het wachten is op de eerst Kano verhalen van Dijkstra, waarna Ducrot zich weer afvraagt of hij voor de lokale VVV bijbeunt.

Ik vermoed dat de volgende post van Lorenzo is die het filmpje van TANKINK post :D :W
 
Prachtig idd, had het niet verwacht dat ze er nog vandoor gingen..

Contador vind ik toch een druiloor.., rabobank zat er helaas ook niet bij.

Daarin tegen 3/4 van de skil groep :D, prachtige sport!
 
Gvd heb je een PVR waarbij je live tv kunt terugspoelen, presteert je vriendin het om met haar VOET op de afstandbediening terecht te komen. Weer terug naar live/andere zender, dus laatste half uur gemist, vond het vrij spannend. :P
 
Het mooiste van de avondetappe vond ik wel weer dat Smeets moest showen dat hij een 'vriend' van Armstrong is. De kolos op stap :D.
 
lanceenfan1_gr.jpg


Fotobijschrift van het AFP: Seven-time Tour de France winner and Kazakh cycling team Astana (AST)'s rider Lance Armstrong of the United States (C) receives support from a fan at his team bus on July 6, 2009 in Marseille, before the start of the 196 km third stage of the 2009 Tour de France cycling race run between Marseille and La Grande-Motte. AFP PHOTO LIONEL BONAVENTURE

Hoe ironische, en gelijk ook waar :D

Deze vond ik ook mooi:

Die uitzending in Jeans laatste seizoen, dat hij bij een kwieke Bahamontes in Toledo op bezoek was, en dat die 2 het op een zuipen zetten, en dat Bahamontes toen fit de kroeg uitkwam, en Jean geen voet meer voor de andere kon zetten... die was legendarisch
 
Zijn uitspraken zijn soms echt hilarisch :W

Ik kijk het ook elke dag ( als het mogelijk is ) sowieso altijd de avondetappe/tourjournaal...

Kijk het nu al een X aantal jaren en ik blijf het altijd leuk vinden... buiten de dopingaffaires dan :X
 
Nog geen kilometer op weg en Menchov ligt al weer op zijn gat. Die kan met geen enkele tijdrit blijven zitten lijkt het wel :+
 
maakt niet uit als hij het net als in de giro klaarspeelt. Gewoon vallen en nog 30 seconden overhouden op de man na hem in het klassement.
 
pff heel apart, dit is wel een heel raar parcours om een ploegentijdrit te houden :S
lijkt meer op een slachtveld, wachten op de volgende valpartij dus...
 
Ik ben regelmatig in die omgeving geweest, aardig wat boere weggetjes heb je daar en het lijkt er ook op dat ze die hebben uitgekozen....
 
Back
Top