Team FLUT SR continues!

met je standaard gaskabel omgebouwd tot een universele doormidden van bouten doorzagen en dingen kapot maken praktijken :*
 
ja nog wel optische plannen natuurlijk, maar dat komt allemaal nog en dat ga ik nog niet allemaal vertellen he :)

fotootje van nu:
nu.jpg


en ja er moet een andere achterveer op maar heb ff geen geld 8P

rijdt nogsteeds niet omdat ik een micrometer nodig heb om rotor goed te zetten en ik ben op dit moment ziek dus het gaat allemaal niet zo snel
 
Albert, wat een KK vet spruitstuk :+
Marcel, jij bent gewoon een prutsor, dus daarom liep het niet goed bij jou, mankeert niks aan die spruitstukken, zijn ook redelijk kort!

Succes albert, spreek je @ msn :)
 
Ander veertje zou hem zeker goed staan :)

Misschien kan je Rolf zijn witte Sebac overnemen (die RS24 look-a-like) Hij gaat aan de Fournales dacht ik.
 
ok weer ff een update, alles is aangesloten en het loopt :D 1 dezer dagen ff filmpjes maken, heb ff paar pix gemaakt van spul dat ik nieuw heb. Let niet op me beun-voorkapophanging 8P

nieuw veertje:
veer.jpg


killswitch:
killswitch.jpg


rotor erop :)
rotor.jpg
 
nog ff wat pix van hoe ie er nu bij staat, filmpjes morgen, vandaag ging ff niet door pech want hij paste niet in de auto en het ging net regenen :( Morgen dus ff met de aanhangwagen naar de polder om te kijken hoe die loop :)

buiten.jpg


buiten2.jpg


buiten3.jpg
 
Albert....Heb je nu al eens de tijd al gehad om te rijden :X
Ik wil wel eens een pittige update :W

Ben je wel lief genoeg voor mijn Ex rotortje :*

En leer mijn naam spellen ik heet geen H.T.I.V :+
 
Back
Top