Team FLUT SR continues!

Albert|FLUT

only member of TEAM FLUT!
misschien kennen jullie me nog van ca een jaar terug, ben namelijk een jaar niet meer met scooters bezig geweest maar wegens meer tijd nu en zin, ben ik er maar weer aan begonnen deze vakantie :)

Ik was eigenlijk pas van plan een projectpage te maken als ie eindelijk af was, maar ik verveel me nu dus maak ik er maar ff 1 aan:

allereerst hier het ouwe topic: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=37325&highlight=team+flut

ik maak een nieuw topic omdat dat topic dood is, en bijna alle pix zijn dood

zo zag ie er 'vroeger' uit:

scootoud.jpg


scootoud2.jpg


toen wilde ik een andere kleurencombi, namelijk wit met groen. Dit was half af en toen heb ik het scootergebeuren voor een jaar platgelegd dus.

Deze vakantie wilde ik eerst even me blokje weer mooi hebben, en de setup moest natuurlijk een beetje compleet zijn, uiteraard blijft ie NOG wel ac want dat vind ik gewoon leuk :) Dus deze vakantie begonnen met het blok eronderuit halen, gesplitst, en naar de straler gebracht

zo staat ie er nu bij:
scoot2.jpg


wat spul dat uit het blok kwam:

stuff.jpg


tjt.jpg


blokje terug van straler:

blokje.jpg


ff een 28 VHST van lucas (aerox-70) gekocht en gehaalt:

dellie.jpg


ook maar gelijk zn spruitstukkie meegenomen

spruitstuk.jpg


toen de as weer in het blokje gemikt en ff de carb eropgezet:

blokje2.jpg


blokje3.jpg


totaal.jpg


toen moest het blok ff aangepast worden voor de 128mm achterpoulie, het vertandingsdeksel heb ik al gedaan maar de ribben doe ik morgen want dan heb ik een haakse slijptol tot m'n beschikking

poulies:

pullies.jpg


zover ben ik dus nu. Morgen komt als het goed is ook me rotor binnen dus die kan er dan ook gelijk op, dus waarschijnlijk loopt het zaakje deze week :) Ik heb nog wel snelgas nodig, dus als iemand nog een gunner/domino/tomasseli heeft liggen kan die mij een pm sturen. Verder heb ik nog een killswitch nodig dus als je die nog hebt liggen -> pm :)

volledige setup:

Evo 70 AC Twins Tuned
Evo binnenrotor
Doppler p10 asje
TJT F1
28 DO VHST
Twinair filter
hebo spruitstuk
standaard membraam met polini kleppen
standaard vertanding
MHR 2000 vario
MHR Overrange snaar
MHR Deltaclutch
Piaggio 128mm poelies

jullie horen nog van me
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

He alberto Goed dat je weer begonnen bent...vroeg me laatst nog af wat hiermee gebeurd was. Dacht dat je alles verkocht had. Succes ermee, blok ziet er iig goed uit :)
 
hmm ik heb net even gepast of het blok eronder kon met die carb + spruitstuk, dit gaat dus nooit passen want het frame zit in de weg, en goed ook.

Nu wil ik vragen of iemand dit eens op een sr heeft geprobeert met een hebo kort spruitstukje, deze zijn namelijk een stuk korter dan het ding wat ik nu heb, mede door dat rubbertje wat om het spruitstuk zit waarin de carb zit. Ik vraag me dus af of het met zo'n kort spruitstukkie wel lukt, ik denk eerlijk gezegd dat het nog net niet past dan, en dat ik dan nog wat van me frame zou moeten vijlen.

ik bedoel dus deze:
http://www.euroscooters.nl/shop/index.php/cPath/30_86

2 verschillende: 24mm en 29mm, zal hij in die 24mm passen? (lijkt me wel maar vraag het maar ff voor de zekerheid)

Anders zal ik toch me subframe moeten laten verlassen, of een kant en klaar aangepast subframe kopen misschien, als iemand dit nog heeft liggen :) Ook moet er dan natuurlijk een recht spruitstuk komen en eventueel wigje

Vanmiddag ff carter aanpassen op overrange, zal ik strax wel pix van maken denk ik
 
Last edited:
zoals gepland ff me carter wat aangepast voor overrange:

carttotaal.JPG


vertdeksel.JPG


cartonder.JPG


carthalf.JPG


cartboven.JPG


moet nog ff netjes gemaakt worden maar zoals te zien past het allemaal goed en nix loopt aan
 
juist, is ook mijn doelstelling: zoveel mogelijk uit ac halen :) ik heb nu een team ac, maar ik twijfel welke cilinder beter presteert...deze of n evo ac?
 
Henkhuissie said:
juist, is ook mijn doelstelling: zoveel mogelijk uit ac halen :) ik heb nu een team ac, maar ik twijfel welke cilinder beter presteert...deze of n evo ac?

{! MIJNE NATUURLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!! {!
 
Back
Top