Team FLUT SR continues!

Methew said:
AC is gewoon uber vet:D, LC wordt al afgezaagd :+ , DAT vind ik nou de charme van DIT project.. knallen met AC :D

Ja, dat dacht ik ook tot 3 maanden terug. Tot me JS S3 evo binne 2 weken vast beukte.

En vervolgens merkt dat een standaard evo(6) LC al veel sneller is.

Maar toch succes hoor, wie weet doe jij het beter.
 
hier wil ik wel even op reageren
ac evo tuned ed, kan zeker knallen!!
lc of ac maakt niks uit, ik denk dat menigsinds lc scoot het aflegt tegen de twins ac zip!!! (niet om reclame te maken maar ding is gewoon snel is een feit)
dus iedereen die zegt dat ac niet kan gaan, is best verkeerd bezig.
Juist leuk zo'n ac vlammert!
suc6!!!!
 
Folkert@MinaRally said:
Ja, dat dacht ik ook tot 3 maanden terug. Tot me JS S3 evo binne 2 weken vast beukte.

En vervolgens merkt dat een standaard evo(6) LC al veel sneller is.

Maar toch succes hoor, wie weet doe jij het beter.

ik merk ook dat het allemaal een beetje snel heet wordt, ben ook niet van plan om afstanden vol gas te knallen maar gewoon alleen sprinten :)
 
evo rotor binnen van H.T.I.V. :)

evorotor.jpg


morgen als het goed is hebo spruitstukje binnen, hopen dat het dan past en dan kan het in elkaar :)
 
Bas@ICE said:
Niet WEER , nogsteeds :p

Die sr heeft echt 1.5 jaar in de schuur gestaan ofzo :D

hij staat er nu nog :p

morgen als het allemaal volgens plan verloopt spruitstukkie en killswitch, dan maar hopen dat het allemaal past :) Moet alleen nog wel snelgas
 
vandaag spruitstukje binnengekregen, gelijk gepast natuurlijk en het paste. Toen maar gelijk het carter beetje in elkaar gezet, kon de rotor niet goedzetten omdat ik geen micrometer bij de hand heb. Wat ik nog moet binnenkrijgen zijn killswitch en snelgas :)

pix

nieuw1.jpg


nieuw2.jpg


nieuw3.jpg


nieuw4.jpg


nieuw5.jpg


nieuw6.jpg
 
k*t spruitstuk :X, heb em zelf ook gehad.. en die alu beviel me beter :)

btw , wanneer komt je tecnisystem erop?
ik ben al flink aan het testen geweest +ralf+ +ralf+ -:-
 
Marcel said:
k*t spruitstuk :X, heb em zelf ook gehad.. en die alu beviel me beter :)

btw , wanneer komt je tecnisystem erop?
ik ben al flink aan het testen geweest +ralf+ +ralf+ -:-
mja met die alu kwam carb tegen frame aan :X en dat tecnisysteem zit op me projectscooter man, dis een straatdingetje
 
Back
Top