Ok jongens, ben er weer ff mee bezig want ik had er weer eens zin in (gaat bij mij allemaal zo sloom....)
Ondertussen zijn er aardig wat dingetjes veranderd:
Allereest toen ik wilde verder werken aan het beestje kon ik me carb niet meer vinden, overal gezocht, hele schuur uitgemest, maar ding was gewoon WEG. Zeer waarschijnlijk gejat, mooi kut dus
Vervolgens dus maar een KOSO 28 carb gekocht van Six-O en afgedraaid
Subframe laten verlassen bij pc_kneus, ziet er wel netjes uit
VL14 membraam en malossi recht spruit gekocht van grossie
Ook gelijk maar een wig aangeschaft, die aangepast was op de spruit en membraan.
Verder de pia poulies maar ff opzij gelegd, dat werkte niet zoals ik gehoopt had dus nu zitten de std poulies er maar weer ff op met een yamaha snaartje wat veel beter loopt.
En ohja, voor ik het vergeet. Ik heb vroeger met een samba comp 70 pijp rondgereden en dat ding heb ik altijd zo vet gevonden dat ik er maar weer 1 gekocht heb om een beetje mee te testen
Ff voor de duidelijkheid nog volledige setup op het moment:
Polini EVO 70 Twins-Tuned AC
Polini EVO Rotor
TJT F1 / Samba Comp 70
Doppler p10 asje
MHR Multivar 2000
MHR Deltaclutch
std poulies
MHR VL14 (tuned)
MHR recht spruit (tuned)
HGS wig
Yamaha v-snaar
28mm KOSO carb
twin-air filter
karttank
carters nog UNTUNED
en vertanding nog STANDAARD ( 8P )
dit zaakje doet het sinds 2 dagen, de carb afstelling zuigt nog maar t ding heeft een mooie gasreactie. Normaal gas geven is er niet bij want ding schiet gelijk als een gek naar voren dus ik denk dat het toch eens tijd is voor een andere vertanding. Ook staat op het lijstje malossi poulies en carters ff tunen.
Ik zal aanwezig zijn op damwoude, ben alleen niet ingeschreven dus dat wordt daarna ff ergens rijden denk
tot slot nog ff een pic :
let niet op de roodachtige cil, was wat geknoei met vloeibare pakking 8P
binnekort ff filmpje schieten, op damwoude denk ik (als ik dan me cilinder niet 0wn, aangezien ik me koelvin nog niet heb afgedraaid en geen koeling heb dus)