Team Cristofolini

Sorry, ik was een beetje geirriteerd, excuses aan Xerionatic. Alleen, als je iets niet wilt vertellen, moet je er ook geen proefballonnetjes over op gaan laten...dat is vervelend en dat vind ik ook gewoon stoerdoenerij. Punt.

Cra-c-c- shut the fuck up, waar bemoei je je mee.
 
Hier werd ik pissig om:

En anders doe je net als ik, dan trek je 7 maanden er voor uit, en dan bouw je een Manston op een Mina Vert carter + een vaag inlaat systeem waar ik me verder niet over uit laat.
 
Cra-c-c, waarom bemoei je je met de uitlatingen van Arne? Hij (en anderen) hebben een mening over Xerionatic en die wordt dus geuit...
ik ben het eens met hem dat mijn 'gevoelens' omtrend de persoon xerionatic hetzelfde zijn als Arne, veel lullen... en we hebben nog nooit echt wat van hem gezien.

dat jij het lachwekkend vind dat hij het zo meld maar je reply is uiterst offtopic en nutteloos....

of vind jij het leuk andere mensen te beledigen.

mahgoed, we gaan weer verder met het topic, mocht je problemen met arne (of mij) hebben, PM dan, en meld het niet in een topic...
 
Dat er nog nooit wat gezien is, tjah

Ik ben ook nog niet zo lang met het medium scooterforum bezig, maar de tijd die je online bent is niet ook meteen de tijd dat je met scoots bezig bent.

Oftewel ik zeg hier 1 ding over een carter, en er word meteen van alles verweten.

Maargoed, de vraag van de topicstarter is in mijn ogen beantwoord.

Als er dan mensen zijn die tegen mij iets hebben, laat ze dit dan ook via pm voortzetten.
 
mijn vraag is niet beantwoord... en ik moet eerlijk zeggen dat mijn eerste reactie op xerio... net zo was als die van Arne :)
Beetje vaag gelul... maar ik heb m op msn gesproken en het klinkt wel ok.

Maar aangezien niemand hier echt ervaring mee heeft... ik bedoel da blok van Xerio draait ook nog niet.

Ga nu dus op zoek naar een sloopblok en ga een beetje toveren met de frees... zoek het zelf wel uit voor zover da gaat.

Ik zie dus net dat mina vert en mina hori krukassen niet uit te wisselen zijn... ga van de week eerst eens een en ander opmeten, want da is wel f*cked up (kon mooi cil/rukas setje kopen voor mina hori) :|
 
Last edited:
Originally posted by Jurrie
mijn vraag is niet beantwoord... en ik moet eerlijk zeggen dat mijn eerste reactie op xerio... net zo was als die van Arne :)
Beetje vaag gelul... maar ik heb m op msn gesproken en het klinkt wel ok.

Maar aangezien niemand hier echt ervaring mee heeft... ik bedoel da blok van Xerio draait ook nog niet.

Ga nu dus op zoek naar een sloopblok en ga een beetje toveren met de frees... zoek het zelf wel uit voor zover da gaat.

Ik zie dus net dat mina vert en mina hori krukassen niet uit te wisselen zijn... ga van de week eerst eens een en ander opmeten, want da is wel f*cked up (kon mooi cil/rukas setje kopen voor mina hori) :|

Hebo heeft voor Mina Vert een mooi as in het assortiment.
 
Min. hor. en min. vert. zijn twee verschillende krukassen die niet uitwisselbaar zijn. Maar waarom toch al die moeite. Gooi toch gewoon een min. hor. blok onder je vaperd.
 
toch is het f*cked up :)
Ga op mn werk eens op zoek naar een alu lasser... misschien kunnen ze die tapgaten dicht gooien voor me. (of misschien een goeie 2 componenten klei :))

Hori cilinder begint t tapeind ongeveer op de helft van waar ie nu zit, dus moet wel een beetje behoorlijk vastzitten 8P defcon vertrouw ik dan niet zo
 
Om ff opheldering te geven; een Minarelli vert.-as past gewoon in een Horizontaal, alleen de diameter van de krukaswangen is anders, waardoor je op een Horizontaal een belangrijk stuk carterdruk verloren gaat...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Om ff opheldering te geven; een Minarelli vert.-as past gewoon in een Horizontaal, alleen de diameter van de krukaswangen is anders, waardoor je op een Horizontaal een belangrijk stuk carterdruk verloren gaat...

of de carters bij een mina hor zijn ruimer
 
Originally posted by BART#21
Min. hor. en min. vert. zijn twee verschillende krukassen die niet uitwisselbaar zijn. Maar waarom toch al die moeite. Gooi toch gewoon een min. hor. blok onder je vaperd.

't is juist een leukere uitdaging denk ik om met die mina vertik verder te gaan..
 
ow... euhm.. ik doe graag moeilijk... :)
heb ook iets in de planning staan dat ik beter niet zou experimenteren omdat het onzinnig is en simpeler kan... maar ik doe het toch :p
 
Back
Top