Team Cristofolini 350cc V4

Status
Not open for further replies.

NeoHippie

Well-Known Member
En dan kom je op Internet een foto tegen, geschoten op een beurs in Milaan:

fsget.php


De heren van Team Cristofolini verkopen volgens mij ook 80cc (47.6mm*45mm) cilinderkitjes. (Niet verklappen, maar is nominaal 80,0786 cc, whaahahaha) Ik denk dat op bovenstaande scooter 4 van deze cilinders gebruikt zijn. Alleen is de boring van die cilinders omhoog gebracht naar 50mm. Dan krijg je met de slag 45mm een nominale cilinderinhoud van 353,43 cc. Tenminste, dat begrijp ik een beetje van de site, mijn Italiaans is namelijk niet zo best.

Voor €800,- heb je overigens een Piagio setje (Cod. KCP00001)
Weet iemand al iets over de poortmap van dit ding?

Meer info: http://www.teamcristofolini.com

http://forum.scooterforum.net/forum/f34/nieuwe-parts-malossi-hebo-manston-3-a-109429/index83.html
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

2 takt V2 zal wel aardig knallen :~

in zo'n kitje ben ik eigenlijk wel geinteresseerd, enkel staat ze in backorder oid?
 
euroscooters is ermee bezig om die cilinders te krijgen.

en volgens mijn gaat die kit 950 euro kosten wat ik hoorde.
 
Ik weet dat er in dat topic over gesproken is, maar of dat nu zo'n ideaal topic is om over dit ding te praten? Als dit topic beter gelezen zou zijn weet je dat het een V4 is. In het andere topic vertelt men dat het geheel ongeveer 100pk zou leveren. Ook staat er dat SA de onderdelen gaat importeren. Dat betekend dat in Italië de cilinder weg kan voor €800,- maar SA er ook iets(lees: waarschijnlijk erg veel) aan wil verdienen, gezien de marge die zij tussen de 2fast cilinders houden ook hoog is.

Mijn vraag is nog steeds: "Wie weet er WEL iets over de poortmap van deze cilinder en wacht dit NIET eerst af..." De Simonini 80cc kit vond ik namelijk niet zo denderend, de 2fast daarintegen dan weer wel.

Overigens: In de ST.net scooterspint mag er tot 90cc gegaan worden toch? Als de boring 50mm cilinders die ook op deze scooter zitten verkrijgbaar zijn heb je een mooie nominale 88,36cc. Wellicht ook interssant voor sommige personen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top