Team Cristofolini

Jurrie

Well-Known Member
Wie heeft er meer info over het blok waarmee Team Cristofolini (scooter cross Italie) rijdt?
Is dus een LC Mina Verticaal blok :)

Hebben aan de linkerkant van de cilinder bovenop het carter de inlaat gemaakt, maar k vraag me af hoe precies, kan het ni echt opmaken uit de foto's die k gezien heb. dus wie weet hier meer van?
 
Advertisement - register to remove this

cristofolini2.JPG

cristofolini.JPG


Zit gewoon een Mina Hori cilinder op... carter is links opengefreesd om spruitstuk te monteren... ik vraag me alleen af hoe diep en welke kant op, anders zou je dus tegen je krukaswang aan komen :p
 
Last edited:
Originally posted by Snader
volgens mij is dit gewoon het helmbakfilter effect, die ze voor de crosserij met een flexibele slang hebben gemaakt :?

Je snapt de vraag niet helemaal denk ik.

Het systeem zal net zo werken als bij peugeot blokken
Monding inlaat komt uit in je carter in het stuk naar je cilinderpoorten.
 
snap het principe wel.. :| maar hoe zit de aansluiting spruitstuk/spoelpoorten dan? als je namelijk zo schuin je carter in gaat, stuit je op je krukas lijkt mij...

Ik weet ook niet hoe het in een peugeot carter zit... komt dat toevallig net uit boven de krukas?
 
Originally posted by XeRioNaTiC
Het gaat aan de zijkant je carter in
en dan horizontaal richting de krukas, komt uit boven de krukas.

Als het goed is staat er bij Scootbase foto's van 1 van de STD scoots, daar kun je het zien.
 
Originally posted by Razma
ik heb die scooter ook gezien, ik vraag wel ff na.

thnx Razma, maar jij wist ook meer over LC cilinders voor mina vert (in Duitsland?) die een inlaat op de cilinder hebben... had je daarover ge pmt maar nog niets gehoord (tijdje trug al)
 
Originally posted by Jurrie


thnx Razma, maar jij wist ook meer over LC cilinders voor mina vert (in Duitsland?) die een inlaat op de cilinder hebben... had je daarover ge pmt maar nog niets gehoord (tijdje trug al)

Mjah Geen dank.

Staat hier ook ergens een topic van die cilinder.

Polini heeft er 1 in ieder geval.
 
Back
Top