Ik weet dat er in dat topic over gesproken is, maar of dat nu zo'n ideaal topic is om over dit ding te praten? Als dit topic beter gelezen zou zijn weet je dat het een V4 is. In het andere topic vertelt men dat het geheel ongeveer 100pk zou leveren. Ook staat er dat SA de onderdelen gaat importeren. Dat betekend dat in Italië de cilinder weg kan voor €800,- maar SA er ook iets(lees: waarschijnlijk erg veel) aan wil verdienen, gezien de marge die zij tussen de 2fast cilinders houden ook hoog is.
Mijn vraag is nog steeds: "Wie weet er WEL iets over de poortmap van deze cilinder en wacht dit NIET eerst af..." De Simonini 80cc kit vond ik namelijk niet zo denderend, de 2fast daarintegen dan weer wel.
Overigens: In de ST.net scooterspint mag er tot 90cc gegaan worden toch? Als de boring 50mm cilinders die ook op deze scooter zitten verkrijgbaar zijn heb je een mooie nominale 88,36cc. Wellicht ook interssant voor sommige personen...