T-engines 80cc dragster

Status
Not open for further replies.
Was ik vandaag in Meppel, kijk ik in mn afsteldoos, zie ik toch nog een overrange snaar liggen:p Had ik je dus toch nog kunnen helpen aan een snaar!
Gele kleurtje staat echt dik, maarja dat is over het algemeen met geel:p

Succes verder met afstellen !
 
waarom pak je voor zolang niet even een HPI of malossi ontsteking zodat je daaropverder kan borduren?

erg vette sprinter iig:D
 
waarom pak je voor zolang niet even een HPI of malossi ontsteking zodat je daaropverder kan borduren?

erg vette sprinter iig:D

Dank u ;)

Ik heb nog een HPI liggende. Meschien dat ik die inderdaad nog monteer. Een curve in een italkit aanbrengen is overigens erg eenvoudig hoor.
 
hahaha banana sprinter ;)
We hebben een trend gezet in zeeland, en tom volgt :p
In duitsland moet je toch wel ruim onder de 7 duiken he, al vervoer gevonden ?
 
hahaha banana sprinter ;)
We hebben een trend gezet in zeeland, en tom volgt :p
In duitsland moet je toch wel ruim onder de 7 duiken he, al vervoer gevonden ?

Nee nog geen vervoer:( Hij loopt nu goed haar t.o.v genemuiden. Dus daar heb ik wel vertrouwen in. Helaas was bij Tunings house middelburg de lachgas fles net op, dus heb ik mijn flesje nog niet kunnen vullen. Net even afwachten of jefrey(rijder) op tijd op gewicht is, is dit niet het geval dan moet ik iemand vinden die wil rijden.

Ps. Is dit je 2e SBO jaar?

Edit: Geel is de kleur van zeeland :+
 
Nee nog geen vervoer:( Hij loopt nu goed haar t.o.v genemuiden. Dus daar heb ik wel vertrouwen in. Helaas was bij Tunings house middelburg de lachgas fles net op, dus heb ik mijn flesje nog niet kunnen vullen. Net even afwachten of jefrey(rijder) op tijd op gewicht is, is dit niet het geval dan moet ik iemand vinden die wil rijden.

Ps. Is dit je 2e SBO jaar?

Edit: Geel is de kleur van zeeland :+

Pepijn#205 kan volgensmij ook je fles laten vullen. Misschien moet je hem een pm sturen. Hij woont in Dirksland, misschien iets verder weg als middelburg, maar je moet er wat voor over hebben :)

Ik rijd al vanaf het eerste seizoen mee met de SBO. Dus ik heb nu net het 3e SBO seizoen achter de rug :) En volgend jaar ben ik er weer.

Ik ben een lichte rijder, dus mij zou je er misschien op kunnen zetten. Maar ik ben een klein ventje en ga niet op een frame zitten waar het stuur te ver weg zit want daar heb ik niet echt goeie ervaringen mee.
 
Pepijn#205 kan volgensmij ook je fles laten vullen. Misschien moet je hem een pm sturen. Hij woont in Dirksland, misschien iets verder weg als middelburg, maar je moet er wat voor over hebben :)

Ik rijd al vanaf het eerste seizoen mee met de SBO. Dus ik heb nu net het 3e SBO seizoen achter de rug :) En volgend jaar ben ik er weer.

Ik ben een lichte rijder, dus mij zou je er misschien op kunnen zetten. Maar ik ben een klein ventje en ga niet op een frame zitten waar het stuur te ver weg zit want daar heb ik niet echt goeie ervaringen mee.

Er heeft al een jongen op gereden van van zown 1.55 en dat ging prima. De machine heeft ook maar een wielbasis van 145cm. Dus is niet extreem lang. mocht je zin hebben om te rijden ;)

Edit: Eventueel kan er nog een mountainbike stuurtje op met een korte clamp.
 
Last edited:
Pepijn#205 kan volgensmij ook je fles laten vullen. Misschien moet je hem een pm sturen. Hij woont in Dirksland, misschien iets verder weg als middelburg, maar je moet er wat voor over hebben

Had je het flesje al opgestuurd Tom?
 
gaat ongeveer 1 kilo in. Maar volgens mij heb jij 1 type groter en daar gaat 1,2 kilo in.
ben benieuwd wat je gaat rijden, succes!
 
Pepijn: Ik heb het flesje opgestuurd.


Ik heb zo juist het stuur + clamp vervangen door een ingekorte clamp + een mountainbike stuur. Dit om de druk op het achterwiel iets te verhogen. En mogelijk wat extra sabiliteit.

[ir]http://img385.imageshack.us/img385/582/foto1dm4.jpg[/ir]


[ir]http://img114.imageshack.us/img114/996/foto2yx5.jpg[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top