T-engines 80cc dragster

Status
Not open for further replies.
Meschien nog leuk om te weten, de ontsteking is een volledig eigenbouw exemplaar. Zowel de rotor,stator,cdi is eigenbouw. Ik heb bij mijn vorige projecten ook met eigenbouw ontstekingen gereden. Dit is weer een volledig nieuw ontwerp. (heeft wat weg van de polini disc rotor) Deze rotors worden gemaakt door mijn vader, onder de naam "Degen-metro" Het ontstekingstijdstip is regelbaar door middel van 2 draaiknopjes op de cdi. Zodra deze klaar is post ik foto's

Leuk project dit.
Hier is al beter over nagedacht dan het gemiddelde zelfbouwframe, netjes.

Ik vraag me alleen 1 ding af: waarom praat je over "lucht" i.p.v. licht ? 8P

Leuk project dit.
Hier is al beter over nagedacht dan het gemiddelde zelfbouwframe, netjes.

Ik vraag me alleen 1 ding af: waarom praat je over "lucht" i.p.v. licht ? 8P

haha omdat ik een zeeuw ben. :P

Edit:

Ik heb het aangepast :D
Het was me nog niet opgevallen

Mooie sprinter.

Mijn collega (ook een zeeuw) Heeft het altijd over lelleke draken :D (lelijke wijven).
Kom regelmatig in zeeland. Valt onder mijn Rajon.

Mooi frame en mooie plannen!

Op genemuiden zal ik je frame eens opzoeken voor een praatje met de eigenaar :)

Heb je wel hier en daar eens een berichtje zien plaatsen op het forum, maar nooit geweten dat er hier in de buurt (ik woon in middelburg) buiten ons nog iemand zo serieus met scooters bezig is.

ik heb een kijkje genomen op je website
Als ik zo je werkplaats bekijk lijkt het wel een beetje op een winkeltje... Kan ik bij jou ook gewoon terrecht voor onderdelen ? :)

Mooi frame en mooie plannen!

Op genemuiden zal ik je frame eens opzoeken voor een praatje met de eigenaar :)

Heb je wel hier en daar eens een berichtje zien plaatsen op het forum, maar nooit geweten dat er hier in de buurt (ik woon in middelburg) buiten ons nog iemand zo serieus met scooters bezig is.

ik heb een kijkje genomen op je website
Als ik zo je werkplaats bekijk lijkt het wel een beetje op een winkeltje... Kan ik bij jou ook gewoon terrecht voor onderdelen ? :)

Ik kan onderdelen leveren van mokix, pe pe parts, creco parts enz. de veel gebruikte onderdelen heb ik op vooraad liggen. Ook heb ik redelijk wat olie staan zoals castrol, agip, putoline enz.

Maar laat ik het maar niet te comercieel maken :)

Mijn buurjongen zit bij iemand in de klas en die woont bij jullie in de straat :) Ik heb daarom al eens eerder je naam horen vallen.

Edit:

Last edited:
Hoeveel weegt st52 ongeveer meer tegenover aluminium? Of heb ik daar over heen gelezen? Mag via pm:)

Verder ziet het frame er erg netjes uit:W Ik houd je page in de gaten:)

ziet er goed uit.
Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen, zal nog wel flink wat testwerk in zitten met nx en die zelfbouw uitlaat/ontsteking.

Status
Not open for further replies.
Back