SBO 80cc Speed7t Peugeot Kamikaze sprintframe sjeezer

ziet er goed uit tot nu toe :D alleen vind ik de oplossing van het zadel echt TE simpel !
Tegenwoordig zie je deze oplossing erg vaak maar ik vind het spuug lelijk :X

Je kan bv. 2 aerox kappen aan elkaar schroeven en er een zitting van maken voor achter. Zal denk hetzelfde wegen als het zadel nu.

gewoon ff creatief aan de slag dus. verder ziet het er goed uit.
groetjes
 
Ik vind dat juist wel vet zo Art, dat zadel.

Loopt mooi in lijn enz. ik zou het zo laten. al is een kappie idd mischien ook wel erug vet.
 
Voorvork kan nog een stuk omlaag toch?? of zie ik t verkeerd?? volgens mij zit er nog genoeg ruimte tussen je kroonstuk en je band :)

iig al erg feth zo
 
vet project:D mooie motorische plannen ben wel benieuwd naar je scores etc. ipv een zip vork kan je ook een zenith vork nemen met trommel rem. ik d8 dat die zelfs lichter was dan die van een zippah, maar dat weet ik niet zeker... iig lekker bezig
 
@ kees: Hij kan idd nog 2/3 cm omlaag. Maar ik wil met een klein beetje vering overhouden. Ben afgelopen jaar vaak genoeg bijna onderuit gegaan omdat er een hobbeltje in de weg zat.

@ Arthur: Ik hou gewoon dit zadel. Overigens moet ik nog even kijken wat voor achterkappen ik er op ga zetten.

@ Aappie: Ik heb nou net deze vork gekocht, en ik ga niet iedere keer een andere vork kopen omdat die een paar gram lichter is.
 
Back
Top