SBO Jog

Dat van die cdi heb ik ook gehad, Solderen kan prima alleen het kan ook weer los scheuren/breken. Ik heb een keer een nieuwe twins cdi gekocht die was dacht ik 160 eu.
 
Dat van die cdi heb ik ook gehad, Solderen kan prima alleen het kan ook weer los scheuren/breken. Ik heb een keer een nieuwe twins cdi gekocht die was dacht ik 160 eu.

goedemorgen!!!!

heb op advies van Oscar kabelklemmetjes besteld zodat ik de uitgang van de stator voor de CDI kan aftakken en dan via de killswitch op massa!
 
Ziet er idd strak uit, alleen subframe vastlassen mag niet volgens het reglement. Deze moet demontabel blijven, dus even op een andere manier vastzetten dus :D
 
Thanks voor alle feedback, even bout erdoor met een stukje rubber.

Carterdeksel moet dicht zijn zeker? Stukje gaas ervoor is dan voldoende of helemaal dicht?
 
ziet er goed uit joost en arrie.
de carterkap kan idd met een stukgaas, of dergelijk dicht gemaakt worden, zolang arris maar niet met zijn vingers er tussen kan komen.
 
Je mag er niet met je vinger doorheen kunnen, dus een stukje gaas zou idd voldoen (behalve dus als je je vinger erdoorheen kan steken XD)

Ziet er netjes uit verder! Ben benieuwd komend seizoen.

edit. Damn michael en bolluh waren me voor :(
 
Wij hebben bij onze jog zo gedaan,

8mm gat door de subframe ophanging geboord en een m8 bout erdoorheen, zo rijden we al 2 jaar, nooit problemen mee gehad en heel simpel om te doen 30 minuutjes werk.

35kmt89.jpg


24327mc.jpg
 
Back
Top