Karsemeijer JOG SBO 2010

Hij staat weer deels in elkaar, begint nu op te schieten. Heb ook de laatste dingetjes voor m''n blok besteld (zuiger/js-inlaat).

231av7.jpg

(spatbord is al aangepast en het zwarte m-stuur is vervangen door een oud chrome m-stuur)

Ook m'n carterdeksel afgemaakt:)
2i0cd1u.jpg


De nok is ook op de poot gelast, deze is aan beide kanten verstevigd.
28gz2c1.jpg


groeten kut!
 
heey heb jij toevallig nog een jogg frame waar nog origineel subframe onder zit
ik zoek er namelijk 1 voor mijn jogg daar van is het subframe vervangen door rechtstreeks frame ik heb ook een project pagini hier jrt speed jogg

mvg dennis
 
Ziet der netjes uit! Ik zou alleen het stuur zo laten en keine chrome erop. Maargoed smaken verschillen :).

Ja, met die type m-stuur komen m'n knieën nogal tegen het stuur en kan ik niet prettig zitten. Ik heb al even lopen kijken naar een ander stuur maar niks kunnen vinden. Dan maar deze zo kan ik perfect starten:)

Ziet er goed uit!
Had ik jou nog gesproken op de Motorbeurs?

Nee m'n broertje dus;)

Ziet er leuk uit,

Carterdeksel vind ik erg netjes gedaan :D

Dank je :)

carterdeksel is idd erg netjes! complimenten

Bedankt nogmaals!:)

JS wig is ook binnen trouwens. Nog even wachten op een zuiger (donderdag) en even aan kicken :D
 
Update:

Jog is klaar op 2/3 dingetjes na. Dit komt morgen allemaal wel. Er is gebankt en ben tot nu toe erg tevreden:).

234m52.jpg


14bi8sn.jpg


243f9g2.jpg


Na Etten-leur wordt er nog een keer gebankt. Er wordt dan nog getest met andere binnenkoppen en misschien andere poulies, membraam, inlaat.

Jog weegt op de foto's 52kg. Totaal gewicht komt ongeveer op 145 kg uit.

Tot Zondag:)
 
Ding is netjes opgebouwd moet ik zeggen. Alleen, waarom matzwart?

Als ik eerlijk moet zijn vind ik die kleur (ookal is het geen kleur :+) niet echt passend bij een Jog.
 
ziet er netjes uit. Zondag kan de jog zich bewijzen, succes alvast;)

Bedankt!

Ding is netjes opgebouwd moet ik zeggen. Alleen, waarom matzwart?

Als ik eerlijk moet zijn vind ik die kleur (ookal is het geen kleur :+) niet echt passend bij een Jog.

En welke kleur vind jij dan passend bij een Jog:p? :+. De velgen worden overigens wit denk ik dit ook omdat de stickers wit zijn. Zilver staat er niet echt goed bij. Dit gebeurt na Etten-leur.

Ik vind um tof geworden:W Voor dat die lelijk zou worden vind ik hem toch wel strak hoor8)

Ajoh dit jaar is het motto: Lelijk maar snel. Het boeit me totaal niet meer hoe het het eruit ziet, zolang het er maar verzorgt uitziet:p

ik vind hem er ook netjes en verzorg uitzien, zou zelf voor een ander kleurtje gaan.
Gaatjes btw super netjes geboord.

Bedankt:)

Mat zwart is degelijk :W

Ben benieuwd wat hij doet zondag, tot dan !

Zeker degelijk. En makkelijk te spuiten:p tot zondag! Hopen dat het zo lekker weer is als vandaag:D
 
Ik had er een glimmend kleurtje opgegooit als ik jou was :p Maar het is een mooi ding hoor, succes morgen!
 
De volgende keer gaan we meer boeken eh (H)
En als je gaat banken moet je het ff zeggen dan kan je miss wat spul mee nemen ;)

Mooi ding maar dat wist je al (A)
 
Kort verslagje van Etten-leur dan maar: 3 runs gemaakt de hele dag, ding zwabberde nogal dusja. 1 tijd van 10.xxx en nog 2 keer 8,4 gereden. Veeeeels te langzaam natuurlijk. Heb nu ook al weer wat aan de scooter veranderd dus hopen dat het zwabberen verleden tijd is.

De scoot zit nu ongeveer rond de 23pk met een totaal gewicht van 149kg maar er wordt voor Sluiskil nog getest met spul. Dan hopen dat we het Derek, Arthur, Yannick, Thomas, Guido, Bolle en natuurlijk de rest van de 70B moeilijk kunnen maken.

Tot Sluiskil!

De volgende keer gaan we meer boeken eh (H)
En als je gaat banken moet je het ff zeggen dan kan je miss wat spul mee nemen ;)

Mooi ding maar dat wist je al (A)

Oh Shit:p Guido heeft een SF.net profiel aangemaakt:D hihi :+

Ja volgende keer gaan we duidelijk meer boeken:D Dan maar vallen met gezwabber toch?:p

Ik zal het je laten weten over het banken, nog gefeliciteerd met de 4e plek!
 
Back
Top