Karsemeijer JOG SBO 2010

Weer even een update, weinig kunnen doen weer door m'n studie maarja:), afgelopen zaterdag kwamen de heren Karsemeijer de blokken langs brengen, wat een service:D
Voor de rest staat mijn frame weg te roesten in de schuur want daar komt weinig van te pas, het kapwerk is ook nog niks. Poly/Carbon voorkap komt er denk ik even niet, past eventjes niet in het budget. Heb op het moment nu zo veel spul staan dat ik er een beetje gek van word:P

De carters en cilinder ze zien er echt heel netjes uit;) geloof me:P
2znwc37.jpg

2rcmm39.jpg

Ook wat onderdelen gekocht zoals: een nieuwe MHR RHQ, NSR radiateur, nieuwe drukveer + trekveertjes, nieuwe blok pen, nieuwe carterdeksel boutjes, nieuwe tapeinden en een nieuw pakkingsetje voor m'n Speed,

316k9hx.jpg

Ook heb ik nog een setje binnenkappen gekocht van KevinP die zijn ook heel netjes;)

gr, Mike

ziet vers uit:)

zou je de breedte van dat radje kunnen opmeten?

Bedankt en die afmetingen + :Pgewicht staat er ook bij

Meeste gesponsord door mij :+:P

JAJA:P je bent Koning!:W

Dikke shizzle frits:W!

8)

Wat de neuk heb je met dat frame gedaan als ik vragen mag:P?

gewicht eraf gesloopt:P

Verfafbijt denks..

Ziet er goed uit weer:W Nu alles in elkaar knalle en boeke met dat hok:D!

Gewoon een slijptol + zo'n staalborstel = kaal frame:D

Bedankt;) ik wil het blokje echt in elkaar gooien:P ben echt zo benieuwd naar het vermogen, maarja centen he, moet nog wat dingen kopen om het blok weer te laten lopen,

Binnenkop, zuiger, lagers+keringen, JS inlaat, MHR 05 vario, vertanding + deksel, flens, ophoogplaat voor het membraam. En dan nog banken:P

ja hij heeft nu een eigen plaatje gemaakt. Als dit werkt hoef ik alleen nog maar een spruitstukje te kopen voor de js wig. Deze wordt eerst ook los besteld.

we zien wel hoe het loopt:)

ophoogplaatje en JS inlaat heb ik nog wel tekoop.scheelt je weer wat :P

Ben benieuwd dit jaar allemaal jogs. kossen en ik waren toch wel trendsetters :P

Back