Karsemeijer Superspecial 2-Cilinder 100cc!!

hij frot het wel tussen een mina blok :D
--------------------------
mooi werk jongens!
hopelijk dat het een beetje te houden is op de baan :)
 
Mooi werk Rick, maar dat had ik je al verteld. Mart is wel de meest potentiële knappert om erop te mogen rijden. Keuze van rijder lijkt me prima.
 
nu alleen nog de baan op jongens!

zeer nette projectpage! alles netjes op een rij :p

is het ding nu stabiel? jullie geen problemen met die ontsteking?
 
De eerste keer dat ik m goed kan zien. Godskolere wat een net ding jongens! erggg veel respect! kom hem zeker nog in het echt bekijken! ook heel dat tussen deel uitgekamerd! zwaar vet :) tot snel boys!

Gr wieger
 
Tweecilinder

@ Steef
De tussencarters zijn bij ons te koop ja, we hebben nog een aantal sets op voorraad liggen :p

@ Sander, we hebben zelf geen problemen met deze ontsteking..

Wat betreft het vermogen, we hebben het blok amper een uur op de testbank gehad, we hebben de ontsteking + squish safe afgesteld en hem ruim op sproeier gezet. Overbrenging hebben we nog geen tijd voor gehad, hier valt zeker erg veel in te winnen. We hebben alleen een gestraalde halfpoelie gemonteerd en deze gaf direct al 3.5 pk extra.

Aankomende week gaan we door met het testen van het blok. Het blok leverde nu onafgesteld al 32,5 pk SAE met een opbouw waar je bang van word!

We gaan er zowiezo mee door want het doel is toch echt de 40 PK!!
 
echt knap staaltje techniek wat hierin zit, en ziet er allemaal heel verzorgt uit,

tussencarters zijn trouwens ook te koop via cristofolini, prijs is volgens mij rond de 2500:p
 
echt knap staaltje techniek wat hierin zit, en ziet er allemaal heel verzorgt uit,

tussencarters zijn trouwens ook te koop via cristofolini, prijs is volgens mij rond de 2500:p

Klopt maar dat zijn niet deze,

Deze bestaat uit 2 delen en die van cristofolini is een geheel.

Maarja heb meer respect voor iemand die het zelf maakt dan iemand die het zo koopt.
 
ja dat wist ik wel, maar wou alleen zeggen dat je daar ook tussencarters kon kopen:p en ik vind het inderdaad ook veel mooier als het zelf gemaakt wordt, en het ziet er nog erg mooi uit ook

pzz
 
Als alles op safe staat en er een leuk vermogen uit is gekomen..

Gaan jullie dan nog voor een NX kitje, om het max. eruit te halen ?
 
ik denk dat mart in eerste instantie al aardig moeite heeft dit te houden:p

ook ik had al hang en vlieg werk met 32 pk:p dus een nx kitje is denk ik nog niet aan de orde
 
Klopt maar dat zijn niet deze,

Deze bestaat uit 2 delen en die van cristofolini is een geheel.

Maarja heb meer respect voor iemand die het zelf maakt dan iemand die het zo koopt.
Die van cristofolini bestaat ook uit 2 delen, maar dan een boven en onderkant. En niet links en rechts zoals het Karsemeijer blok.
 
Back
Top