M. Claes #53 SuperSpecial Yamaha Aerox

Zozo, weeral even niet van me laten horen.
Heb het erg druk gehad de laatste tijd.
In ieder geval, er word nog steeds verder gewerkt, de velgen zijn nu bijna klaar, kruipt toch wel wat tijd in allemaal :).

Nu, heb ik zitten nadenken, en ben ik tot de conclussie gekome dat ik een beetje in tijd gebrek ga komen ivm afstellen en bijwerken van mijn blok tegen de eerste SBO sprint.
Want ik wou dus eerst mijn scooter afwerke, en dan mijn blokje eronder hangen en beginnen. Maar de scooter zelf is belange nog niet klaar, en dus ga ik wat in tijd gebrek komen.
Wat ik dus ga doen is gwn een standaard framepje neme,2 wielen eronder vlammen en een stuur, en zo een paar dagen doorbrengen op de testbank op't werk, zodat mijn blokje tenminste na enige tijd goed,zuiver en snel draait op toevoeging van NX.
Dus als mijn plannetje werkt, kan ik een week voor de eerste sprint gewoon mijn blokje onder mijn kersverse scooter hangen, een testritje maken en dan richting Nederland vertrekken :).

Mvg
 
Ge kunt miss de scoot mee naar reytec nemen, en dan aan de scoot sleutelen in plaats van quads...
Was daarstraks een harnas gaan halen voor de sbo, en toen zei Inge dat ge daar werkte...

Waarschijnlijk zullen we elkaar wel eens ontmoeten op een sbo wedstrijd.

Frederick
 
Ge kunt miss de scoot mee naar reytec nemen, en dan aan de scoot sleutelen in plaats van quads...
Was daarstraks een harnas gaan halen voor de sbo, en toen zei Inge dat ge daar werkte...

Waarschijnlijk zullen we elkaar wel eens ontmoeten op een sbo wedstrijd.

Frederick


Haha daar gaat baasje niet bij kunnen lachen peisk :D
 
Back
Top