Leuk je even gesproken te hebben
Verminderde je getjoende zadel het zwabberen niet meer ?
Nu nog effe 9kilo eraf slopen, flink banken en dan eens richting de 7.3
Succes ermee.
Gr Yannick
mikey was ff tof jullie weer te spreken , jammer van je tijden ,, (kan met je mee komen ,,, ik kwam ook niet onder de 7,7 WIL ME 86 BLOK
haha btw over gewicht gesproken wat ik bij je las me gebakkie woog rijklaar nog 40 kilo :| vandaag ma ff me carter deksel verlichten is nog origineel dus /evenals me achtervelg ..
mvg maikel
De scoot zit nu ongeveer rond de 23pk met een totaal gewicht van 149kg maar er wordt voor Sluiskil nog getest met spul. Dan hopen dat we het Derek, Arthur, Yannick, Thomas, Guido, Bolle en natuurlijk de rest van de 70B moeilijk kunnen maken.
!
Mike.v.W;3161193 Oh Shit:P Guido heeft een SF.net profiel aangemaakt:D hihi :+ Ja volgende keer gaan we duidelijk meer boeken:D Dan maar vallen met gezwabber toch?:P Ik zal het je laten weten over het banken said:Haha ja erg is dat he In een weekje vakantie kan je gekke dingen gaan doen
Maar ik vind het een puik plan mike, ik hoop alleen dat het gezwabber er uit is en zo niet, hou mij dan wel mis he :+
Kut jong:+
Voorlopig ben ik lichter en boek k harder, muil houwe dus
Jog is fucking lelijk trouwens!
hihi:love:
anders je stuur iets verder door kantelen naar beneden
je clamb is te lang daardoor gaat ie zwabberen , je kunt het beste zo kort mogenlijk.
ik heb dit bij een vorig project ook gehad , stuurdemper en alles gemonteerd maar niets hielp totdat ik zoon tnt rechte clamb monteerde.
mischien iets minder mooi maar als je onderuit gaat is er helemaal niets mooi meer dus lijkt een makkelijke keus
groetjes
Haha ja erg is dat he In een weekje vakantie kan je gekke dingen gaan doen
Maar ik vind het een puik plan mike, ik hoop alleen dat het gezwabber er uit is en zo niet, hou mij dan wel mis he :+
Vette shit met dat recht stuurtje Oldskool stylo voor de Msturen hype
Zie je de 16de
Had niet gedacht dat het stuur mooi ging staan, maar vind het echt vet
Echt een vette jog achterkant ziet der vet uit zo
vet stuurtje! staat hem echt goed
kan je achter geen lege lichtunit erin maken? nu ziet het net niet "af" uit zeg maar