Karsemeijer JOG SBO 2010

Leuk je even gesproken te hebben :D

Verminderde je getjoende zadel het zwabberen niet meer :p?
Nu nog effe 9kilo eraf slopen, flink banken en dan eens richting de 7.3 :D

Succes ermee.

Gr Yannick
 
mikey was ff tof jullie weer te spreken , jammer van je tijden ,, (kan met je mee komen ,,, ik kwam ook niet onder de 7,7:p WIL ME 86 BLOK :p

haha btw over gewicht gesproken wat ik bij je las me gebakkie woog rijklaar nog 40 kilo :| vandaag ma ff me carter deksel verlichten is nog origineel dus /evenals me achtervelg ..

mvg maikel
 
Leuk je even gesproken te hebben :D

Verminderde je getjoende zadel het zwabberen niet meer :p?
Nu nog effe 9kilo eraf slopen, flink banken en dan eens richting de 7.3 :D

Succes ermee.

Gr Yannick

Ja was zeker gezellig:). Het zadel mocht helaas niet baten:p. In het begin deed het zadel z'n werk maar zodra ik weer naar achter schoof begon het weer. Ik heb nu m'n afgedraaide clamp weg gehaald en die andere clamp direct op het voorvork gemikt. Weer lichter en en lager.

Ook is het balhoofd nog wat strakker gezet. Dit scheelt ook wel weer wat met het gezwabber.

Volgende keer spintje?:D kijken of ik onder de 8 ga duiken:p

mikey was ff tof jullie weer te spreken , jammer van je tijden ,, (kan met je mee komen ,,, ik kwam ook niet onder de 7,7:p WIL ME 86 BLOK :p

haha btw over gewicht gesproken wat ik bij je las me gebakkie woog rijklaar nog 40 kilo :| vandaag ma ff me carter deksel verlichten is nog origineel dus /evenals me achtervelg ..

mvg maikel

Volgende keer lullen we vast wel weer even;). Ik heb nog hoop om m'n scooter onder de 50 te krijgen:p alleen de achtervelg weegt met band al 8kg:D Ik heb nog een phantom velg liggen van Marc die al weer wat scheelt dus;) even testen op Sluiskil.

Bij de volgende update is er misschien al weer gebankt:)

gr, Mike
 
De scoot zit nu ongeveer rond de 23pk met een totaal gewicht van 149kg maar er wordt voor Sluiskil nog getest met spul. Dan hopen dat we het Derek, Arthur, Yannick, Thomas, Guido, Bolle en natuurlijk de rest van de 70B moeilijk kunnen maken.

!

Kut jong:+

Voorlopig ben ik lichter en boek k harder, muil houwe dus:D

Jog is fucking lelijk trouwens!






hihi:love:
 
je clamb is te lang daardoor gaat ie zwabberen , je kunt het beste zo kort mogenlijk.

ik heb dit bij een vorig project ook gehad , stuurdemper en alles gemonteerd maar niets hielp totdat ik zoon tnt rechte clamb monteerde.

mischien iets minder mooi maar als je onderuit gaat is er helemaal niets mooi meer dus lijkt een makkelijke keus

groetjes
 
Ik had dat idd ook! Had eerst die lange niet-verstelbare er op zitten, zondag middag kortere verstelbaar erop en het ging gelijk een stuk beter!
 
Mike.v.W;3161193 Oh Shit:P Guido heeft een SF.net profiel aangemaakt:D hihi :+ Ja volgende keer gaan we duidelijk meer boeken:D Dan maar vallen met gezwabber toch?:P Ik zal het je laten weten over het banken said:
Haha ja erg is dat he :D In een weekje vakantie kan je gekke dingen gaan doen :p

Maar ik vind het een puik plan mike, ik hoop alleen dat het gezwabber er uit is en zo niet, hou mij dan wel mis he :+
 
Kut jong:+

Voorlopig ben ik lichter en boek k harder, muil houwe dus:D

Jog is fucking lelijk trouwens!






hihi:love:

Nee jij rijdt met 3,5 bar in je achterband:p :*

anders je stuur iets verder door kantelen naar beneden

Hij stond al op max:p

je clamb is te lang daardoor gaat ie zwabberen , je kunt het beste zo kort mogenlijk.

ik heb dit bij een vorig project ook gehad , stuurdemper en alles gemonteerd maar niets hielp totdat ik zoon tnt rechte clamb monteerde.

mischien iets minder mooi maar als je onderuit gaat is er helemaal niets mooi meer dus lijkt een makkelijke keus

groetjes

Ja precies, bedankt voor de Tip!:) ik heb al een bestelling geplaatst voor een klein recht clampje en een recht stuur. Is kijken of het helpt.

Haha ja erg is dat he :D In een weekje vakantie kan je gekke dingen gaan doen :p

Maar ik vind het een puik plan mike, ik hoop alleen dat het gezwabber er uit is en zo niet, hou mij dan wel mis he :+

Ja komt wel goed:p
 
Zo weer wat werk aan de Jog gedaan, nieuwe clamp + stuur + andere achtervelg. Dit moet ongeveer weer 2 kilo schelen:D

s6m80w.jpg


n17bb5.jpg


Zoals jullie kunnen zien is er ongeveer 10cm van de kappen afgezaagd dat betekend wel weer het spatbordje erop (dit i.v.m. 75% regeling)

Voor Sluikil wordt er weer gebankt.

:)
 
Vette shit met dat recht stuurtje :D Oldskool stylo voor de Msturen hype :p

Zie je de 16de

Ik ben nog van de oude stempel he :+ tot de 16e!

Had niet gedacht dat het stuur mooi ging staan, maar vind het echt vet:D

Ja het verbaasde mij ook wel een beetje:p Het zit ook ideaal, en lichtgewicht. de Jog weegt hier zo'n 51kg:D, zal wel iets meer zijn om de SBO schaal.

Echt een vette jog achterkant ziet der vet uit zo

Bedankt:) ik ga de voorvelg ook zwart spuiten met een zilver randje, achter is de velg wel afgedraaid maar dat gebeurt met de voorvelg niet. Dat gebeurt waarschijnlijk halverwege het seizoen:p
 
vet stuurtje! staat hem echt goed

kan je achter geen lege lichtunit erin maken? nu ziet het net niet "af" uit zeg maar
 
Ziet er goed uit de jog.
Ga je de voorvelg nog zwart spuiten + bewerken/afdraaien?
Zou hem helemaal afmaken denk ik!
 
Back
Top