SBO 80cc Speed7t Peugeot Kamikaze sprintframe sjeezer

Nog een aerox zadel +ralf+

Kapwerk ziet er goed uit, mooi model ook dat zelf gemaakte :W De voorkap vind ik wel wat groot inverhouding met het voorwieltje.
 
Ik heb je een PM gestuurd over die Anti Slip spul ;)
Er net project :D
Het wordt wel wat denk ik ;)

MzzL Jeroen W.

bedankt nog daarvoor :). Morgen eens kijken of we hier een skateshop hebben.

Nog een aerox zadel +ralf+

Kapwerk ziet er goed uit, mooi model ook dat zelf gemaakte :W De voorkap vind ik wel wat groot inverhouding met het voorwieltje.

Persoonlijk zou ik ook een aerox vorkje nemen met mooie 10'' velg, omdat dit ook gewoon mooier zou staan. Maar je moet ergens het gewicht besparen hé :p
 
Hahah Michel wat een ding joh. :D
Gaaf man ben benieuwd in Duitsland @ 400m baan hoe wij dan tegen elkaar gaan. :*

Spreek je ciao
 
Opzich heeft het wel iets zo, al zou ik de voorkap meer omlaag brengen zodat het lijkt alsof hij voorover staat. Dan word het geheel al een stuk netter
ook zou ik het zadel iets hoger zetten en aan de achterkant nog iets van een kap bouwen:).

Je bent iig goed op weg en ik zie je komend seizoen :*.
 
Waarom doe je dit :p Maak dan gewoon een frame zou ik zeggen, nu zit je er precies tussenin en het maak het er niet mooier op, mijn mening +pippi+
 
Hahah Michel wat een ding joh. :D
Gaaf man ben benieuwd in Duitsland @ 400m baan hoe wij dan tegen elkaar gaan. :*

Spreek je ciao

Dat kan ik je nu al vertellen., ik win :D

:*

We zullen zien :W

Opzich heeft het wel iets zo, al zou ik de voorkap meer omlaag brengen zodat het lijkt alsof hij voorover staat. Dan word het geheel al een stuk netter
ook zou ik het zadel iets hoger zetten en aan de achterkant nog iets van een kap bouwen:).

Je bent iig goed op weg en ik zie je komend seizoen :*.

Zoals ik in een vorige reactie al gezegt heb wil ik wel met een paar cm vering rijden. En scooter komt nog wel wat voorover te staan met carter, en er komt idd nog een achterkap ;)

Waarom doe je dit :p Maak dan gewoon een frame zou ik zeggen, nu zit je er precies tussenin en het maak het er niet mooier op, mijn mening +pippi+

Frame alleen vind ik niks aan :p


Bedankt voor alle verdere reacties.

Grtz Michel
 
Last edited:
Back
Top