Nee ik maak die andere stage6 slick niet meer op. nog even de band op rijden die er nu op zit, en dan een dunlop TT92 proberen. Die heb ik liggen.
''Daarom moeten ze per kant een kleine cm verbreedt worden. De originele sleufgaten om het wiel in te bevestigen zijn niet geschikt voor een scooterwiel''
wil niet de wijsneus uithangen maar bedoel je niet een kleine mm??
Is dat dat oude frame van tom? Die gepoedercoat is?Nieuwe sprinter ziet er goed uit!
Thanx voor het frame! Ik zie hem woensdag wel verschijnen :W
Die witte inderdaad
ok. Dan haal ik de advertentie van zeelandnet af.
Nieuwe sprinter ziet er goed uit!
Thanx voor het frame! Ik zie hem woensdag wel verschijnen :W
tijden?
Tijden vallen idd een beetje tegen. Dat moet veel sneller kunnen, maar de vooruitgang na wat afstel werk is duidelijk terug te zien in je tijden iig
Ik was idd niet aanwezig.
ik heb een salto gemaakt met de fiets :| waardoor ik nu met 5 hechtingen in mijn kin, 2 tanden uit mijn mond en een flinke hersenschudding thuis zit.
Ik moet de sbo sprint morgen helaas ook missen. Anders was ik wel even langs gelopen
Tijden vallen idd een beetje tegen. Dat moet veel sneller kunnen, maar de vooruitgang na wat afstel werk is duidelijk terug te zien in je tijden iig
Ik was idd niet aanwezig.
ik heb een salto gemaakt met de fiets :| waardoor ik nu met 5 hechtingen in mijn kin, 2 tanden uit mijn mond en een flinke hersenschudding thuis zit.
Ik moet de sbo sprint morgen helaas ook missen. Anders was ik wel even langs gelopen
wat is er eigenlijk gebeurd met al die power die die wheelspin veroorzaakte ?