This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

T-engines 80cc dragster

Status
Not open for further replies.
vanwaar die keuze?

omdat ik zelf van mening ben, dat bij een kort inlaattraject er gebrek is aan menging van het mengsel. Zeker bij gebruik van lachgas is een beetje turbulentie voor het membraan juist gunstig. (maar daar zullen de meningen wel over verschillen)

Ziet er netjes uit, maar volgensmij hangt je fles niet helemaal goed?

waarom zou die niet goed hangen ? sifon (of hoe schrijf je het) eruit en het zal zeker functioneren.
Heb wel eens gehoord bij sjpp dat er mensen zijn die van mening zijn dat dit beter werkt.

Helaas heeft vandaag de rijder een ongeluk(je) met de sprinter gehad. Bij de start begon de machine zo hevig te spinnen, dat de achterkant de voorkant begon in te halen. Vervolgens kreeg het achterwiel weer grip, wat een korte wheelie betekende. Dit zorgde voor zoveel instabiliteit dat het frame niet meer te houden was. Gelukkig heeft hij weinig ernstige verwondingen opgelopen. Materiële schade is er nauwlijks.

ziet er goed uit
ook leuk weggetje
ergens bij de duinen ??

dit is inderdaad onder de duinen.

waarom zou die niet goed hangen ? sifon (of hoe schrijf je het) eruit en het zal zeker functioneren.
Heb wel eens gehoord bij sjpp dat er mensen zijn die van mening zijn dat dit beter werkt.

Ik ben van mening dat de fles op de kop moet hangen. Tegenwoordig staan bijna alle flessen recht, van oorsprong werden deze bijna altijd op de kop geplaatst.

Ik ben van mening dat de fles op de kop moet hangen. Tegenwoordig staan bijna alle flessen recht, van oorsprong werden deze bijna altijd op de kop geplaatst.

Dat kan wel zijn maar dan moet je dus wel het buisje eruit halen. Anders gaat het echt niet werken.

vet project, volg hem nu ook al een tijdje. Zonde dat je rijder ermee gevallen is! Maar gelukkig valt de schade mee.

Waar rijdt jij thv welk dorpje onder aan de dijk? ziet er aardig knalbaar uit :W

balen van de crash, maar gelukkig dat dit bij lage snelheid is gebeurd.
Iig mag het duidelijk wezen dat het onderin wel goed zit met de power
Al uitgeprobeerd om de band wat zachter te zetten? of misschien een sava slick of een dunlop?

edit:
ik zie trouwens ook dat je weer met een ander vorkje rijd.

Mooi frame! heb alleen m'n twijfels over de stuurclamp en het stuur.

Succes met het in controlle krijgen van het frame

Mooi frame! heb alleen m'n twijfels over de stuurclamp en het stuur.

Succes met het in controlle krijgen van het frame

Ik heb een ander stuur + clamp geprobeerd. Maar dit bleek niet fijner te rijden. Maar verschilt natuurlijk per persoon.

De band zachter zetten heb ik niet geprobeerd. Dunlop heb ik liggen, deze hoop ik volgende week even te testen. Ik heb in alle gevallen goed warm geburnd, maar het leek wel of het aleen maar erger werd. Ik rij nu met een vliegwiel, als ik een binnenrotor monteer zal het hoogstwaarschijnlijk nog erger worden.

vet project, volg hem nu ook al een tijdje. Zonde dat je rijder ermee gevallen is! Maar gelukkig valt de schade mee.

Waar rijdt jij thv welk dorpje onder aan de dijk? ziet er aardig knalbaar uit :W

In westkapelle. Auto's mogen hier niet komen, af en toe een verdwaalde voetganger verder komt hier niemand. Dit is een klein stukje achter mijn loods, beter kan dus niet.

Het gaat al beter tom alleen die schaafwond trekt nogal dus ik loop nog een beetje mank. Voorderest gaat het goed. Morgen weer eens proberen zeker?

Het gaat al beter tom alleen die schaafwond trekt nogal dus ik loop nog een beetje mank. Voorderest gaat het goed. Morgen weer eens proberen zeker?

Hoi jefrey,

Leuk dat je ook een acount aan hebt gemaakt. De machine is volledig hersteld, dus eventueel kan er maandag wel getest worden. Ik heb ook nog een stuurdemper besteld. Ik hoop dat dit nog wat zal helpen aan de stabiliteit. Dan wil ik nog een ander bandje proberen.

Edit: Als je maandag weer gezond bent.

Gr,
Tom

tsjah... het is even afwachten maar ik ga gewoon proberen. Als het niet gaat zien we het vanzelf. Maar wanneer wouw je dat andere bandje dan testen? Als die slicks opzijn?

tsjah... het is even afwachten maar ik ga gewoon proberen. Als het niet gaat zien we het vanzelf. Maar wanneer wouw je dat andere bandje dan testen? Als die slicks opzijn?

Nee ik maak die andere stage6 slick niet meer op. nog even de band op rijden die er nu op zit, en dan een dunlop TT92 proberen. Die heb ik liggen.

Status
Not open for further replies.