:: Stel Nu , Je Wint 10.000.000 Euro ! ::

Keep on Dreaming...

Maar ik zou in ieder geval:

- Mooi huis, in Monaco, niet heel overdreven groot zodat je niet meer weet waar je het moet zoeken...
- Wel grote Garage erbij met alle soorten gereedschap etc.
- Heel veel auto's, zou niet weten wat voor met dat geld... :X
- Veel motoren...
- Een 'Auto-Custom/ Tune' zoiets als, WCC beginnen, en daar zelf natuurlijk ook veel klussen.

Goede gezondheid natuurlijk, en gelukkig zijn, en vooral geen gekke dingen doen... :)

En uiteraard hou ik dan hoop ik nog wel genoeg over, om onder andere aan Familieleden etc. te geven, ook om op de bank te zetten, en aan het Wereld Natuur Fonds!

ik had hier ergens midden in het land een huis laten bouwen voor 5 ton ofzo :)
verder had ik een leuke auto gekocht, en lekker zitten relaxen :)

wat ik zou doen: is gek worden, niet weten waar het aan uit te geven. Dus dan maar een wat aan de wat mindere rijke mensen geven zegmaar:), uiteraard ook hier en daar wat leuks kopen8P.

naar monaco op vakantie gaan
met me net nieuw gekochte jacht van 20 m

en daar wat rond cruize in me enzo en murcialago

bij thuis komst meteen gsx r en een R1 kopen

en dan ff lkker hard cruize ! :)

verder gewoon kope wat ik wil kleding eten alles 8)

Ik zou m'n school opkopen en uit nijd dat ding met de grond gelijk laten maken!!!

Verder niks speciaals... ik denk gewoon op de bank zetten en dan iedere dag naar de kroeg gaan!! een tap laten instaleren in m'n huis :P

naar frankrijk gaan voor een paar maanden om wat vrienden op te zoeken en kdo's geven.

verder zou ik de rente van de bank aan goede doelen geven

Hardcore-aerox said:
naar monaco op vakantie gaan
met me net nieuw gekochte jacht van 20 m

en daar wat rond cruize in me enzo en murcialago

bij thuis komst meteen gsx r en een R1 kopen

en dan ff lkker hard cruize ! :)

verder gewoon kope wat ik wil kleding eten alles 8)

Weer een die echt niet kan rekenen :rolleyes:

Ojah vergeten ik maak een STK tuning shop zowel voor autos en scooters met uiteraard sprintbaan en testbank erbij + reperatie service, en Natuurlijk Custumizers Ghehe STK-CostumizerS zie het al voor me....:P (scooterteamkaatsheuvel) btw

Eerst naar de dichtsbijzijnde bmw-dealer een nieuwe m3 bestellen en de rest gewoon bewaren en ontroerend goed kopen en het bedrag verdubbelen.
Dan komen al die andere mooie dingen vanzelf wel.

Auto kopen+zelf een auto kopen voor hobby om iets leuks te bouwen uhm bv golf2 r32 bi-turbo ofzo:P.
Een huis laten bouwen zoals ik hem wil zwembadje groote garage etc.
Nog wat scooters bij maken.
Feestje geven.
Poetsvrouwen inhuren.
En uhm rest aan de kant zetten ofzo door sparen.

Je kan ze ook laten komen JaapL 8P Maarre.. om de 5 posts word hier gezeurd 'jij kan ook niet rekenen', maar t ging hier toch om 10 MILJARDOS EUROS?!

Ik zou iig mn zus een maseratti met wat zakgeld, me mams een peugeot 307 met wat zakgeld.
Mn opa en oma geld geven om de hele familie op vakantie te laten gaan.
Zelf een huisje van 1 a 1.5 miljoen euro'tjes kopen met een grooooote garage en daar wat autos (hummer, aston martin, west coast Escalade, Mustang 2005, BMW m5) en wat motoren (r1, derbi SM, mn Area ntrlk:P, hayabusa, Harley, Offroad iets, Yamaha Blaster (quad) en een unilli 50, Kawa z1000) in plaatsen. En t meest belangrijke: Ik zou een zak geld naar Inne sturen om scooter-tuning voor de komende 300 jaar levende te houden (K) 8P

pfff. 10 miljard euro is beetje veel...

ik zou 100 miljoen euro aan kanker-bestrijding onderzoeken enzo schenken (gespreid wel over paar jaar, wil niet te bekend worde ;) )

ik blijf wonen waar ik nu woon en geef mijn ouders wel ergens een villa'tje met 5 garages :p

ik zet 50 miljard euro op de bank... van de rente kan je makkelijk leven :)

ik koop 4 lappen grond rond mijn huis op en laat er een lekker grote garage bouwen (zelf ontworpe :p) met 1 brug voor de wagen, 1 voor de motor/scoot en een muur vol gereedschap van FACOM :p en open dat als garage van auto's, moto's, fietsen, scoots, karts...
kartbaantje, testbankej, alles erop en eraan :D (windtunnel dus ook :p)

mss een chevrolet corvette van '57 kopen... en een gewone volvo V70R EVOLVE voor het dagelijks vervoer...

en van den overschot appartementen kopen en verhuren...

eigenlijk vrij bescheiden dus :p

Back