Boj
Banned
agree :+Ralf said:Ik zou in ieder geval geen nederlands ingezetene blijven, belasting vreet dat zo op...
ik ga een huis laten bouwen in Cuba of de Dominicaanse Republiek... en zal met die 10 miljard daar de bevolking helpen..
agree :+Ralf said:Ik zou in ieder geval geen nederlands ingezetene blijven, belasting vreet dat zo op...
Met 10 miljoen (10 miljard ook uiteraard) kan je leuk leven hoor, maar als je wilt kan je het gauw opmaken idd. Sowieso verhuizen naar een ander land kan al veeeel schelen.BlackRunner said:Ik denk dat 10 miljoen sneller op is dan je denkt als jullie t over Enzo's, Villa's op Aruba en alle sliders van Nederland hebben...
Ik zou me er goed in verdiepen wat ik met het geld kan doen, denk huizen kopen en verhuren, zelfde met garage boxen.
BojT said:agree :+
ik ga een huis laten bouwen in Cuba of de Dominicaanse Republiek... en zal met die 10 miljard daar de bevolking helpen..
BojT said:ik ga een huis laten bouwen in Cuba of de Dominicaanse Republiek... en zal met die 10 miljard daar de bevolking helpen..
efsane said:10 miljoen
10 miljard is 1000x meer dan 10 miljoen, moeilijk he?
Laurens. said:Ook een leuk huisje ergens in een land waar de belasting laag is en terroristen niets te zoeken hebben.
Dat zeewolde is al onbetaalbaarBetaDriver said:Gewoon zo leven als ik nu doe maar dan:
Huisje laten bouwen á +- 1millioen, gewoon in Zeewolde
huisje beetje fatsoenlijk inrichten
mooi bedrijf kopen (geld maakt geld)
RS6 Avant
mooi zeiljachtje
feestje geven
mn familie en vrienden wat geven
motorrijbewijs halen en een leuke MV Augusta uitzoeken
De rest (+- 5 millioen) gewoon op de bank, heb ik later vast wel wat aan, ik ben niet zo veeleisend.
JelleRox said:leuk he dromen?:+