:: Stel Nu , Je Wint 10.000.000 Euro ! ::

Kan ik atm nie :+
hoop ik wel te kunnen alsk me opleding heb afgerond:)


racekees said:
met 10.000.000 sla ik allereerst me wiskundeleraar op ze bek die zegt dat ik het nooit zal maken 0:)

Dan heb je ut nogsteeds nie gemaakt balgehakt :D
dan heb je geluk gehad 8)
 
Tom. said:
Dan heb je ut nogsteeds nie gemaakt balgehakt :D
dan heb je geluk gehad 8)

Dat zou nou echt t laatste zijn waar ik me druk om zou maken :p
 
Leuk crossbusje, nieuw yz125 en 250 met wat leuk spul :)
Bmw M5 (blijft toch een erg vette bak)
Verder zou ik helemaal niet zo idioot veel doen, 100k ieder jaar om een beetje van rond te komen :).
 
Ik zou een miljoen naar een goed doel doen, Me vader, moeder en 2 zussen 1 miljoen geven..Daarna verhuizen naar Amerika denks.. -:-

Edit:// Ik zou dan echt onder het motto gaan leven:

Wat maakt het nog uit? Er is nog spa & fruit.. 8P
 
Ik koop eerst een eigen prive eiland laat daar een luchthaven op bouwen daar zet ik gewoon een kei vette villa op ik laat een racecircuit aanleggen en koop 10 heel snelle racewagens en dus nog wat gewone wagens zoals een aston martin porche zijn maar speelgoedjes he oh ja en ik ga natuurlijk rentenieren ik koop een paar bedrijven op. ik bouw een groot stadion op men eiland waar plaats is voor 100.000 bezoekers terwijl er eigenlijk nooit iemand komt buiten men familie en vrienden dan. Ik koop nog een paar speedbootje en luxe jachten voor de fun jetski's en een eigen cruiseschip dan nodig ik super veel man uit en gaan we daar gewoon dag en nacht feesje bouwen. En voor de rest met het geld zie ik nog wel.
 
toto844 said:
Ik koop eerst een eigen prive eiland laat daar een luchthaven op bouwen daar zet ik gewoon een kei vette villa op ik laat een racecircuit aanleggen en koop 10 heel snelle racewagens en dus nog wat gewone wagens zoals een aston martin porche zijn maar speelgoedjes he oh ja en ik ga natuurlijk rentenieren ik koop een paar bedrijven op. ik bouw een groot stadion op men eiland waar plaats is voor 100.000 bezoekers terwijl er eigenlijk nooit iemand komt buiten men familie en vrienden dan. Ik koop nog een paar speedbootje en luxe jachten voor de fun jetski's en een eigen cruiseschip dan nodig ik super veel man uit en gaan we daar gewoon dag en nacht feesje bouwen. En voor de rest met het geld zie ik nog wel.

Jij hebt teveel Grand Theft Auto gespeeld ;)
 
Tja wat zou ik doen :p
-eerst een dik huis ergens in een warm oort kopen,dan 2 dikke bakken om naar te kijken want rijbewijs heb ik niet.
-Een Strook van 200 meter asfalt aanliggen waar de scooterforum mannen met 20+pk(minarelli only) mogen komen vlammen 8P
-Mooi zwembad bij mn huis
-Te veel kleding
-Paar crossertjes erbij
-Mn scooter eens afmaken +ralf+
En de rest op de bank voor later?:*
 
Oja, ik wil nog wel (mee)rijden in een Formule1 bolide
:7.....of zal ik gewoon een heel F1-team opkopen...:7
 
wat ik ook zou doen is 50% aandelen kopen van microsoft en 10% van cola,
ondertussen heb ik al het dubbele ervan :+
1/4 van het huidige bedrag beleg ik :)
nu heb ik het 3 dubbele, ondertussen ben ik 70 koop ik mij dikke porsche met heet wijf 8)
dan maak ik mijn testament voor mij broers, en de rest van d efamilie;
want die 25 ferrari's 2 huizen 5 jachten in monaco en monaco zelf mag niet velroren gaan 8P
 
het is gewoon een onrealistich bedrag... maar ik zouw er een paar bedrijven mee opstarten in de geneeskunde industrie en hoop dan dat er toch iets verbeterd wordt in de wereld. En dat later mensen mijn naam zullen herinneren en de nieuwe jezus word :d
 
Wat doe je als je 10.000.000.000 Euro wint ?

Ehhmmm... Val stijl achterover denks :p

Kan ik het nog niet uitgeven :p
 
Back
Top