ZmokerZ said:Ik geef iedereen op het forum een kratje bier :*
MAYKEL_MK1 said:Members: 20.223
Kratje bier: 14 euro (wel goed bier natuurlijk :+ )
20223 x 14
€ 283.122
Dat kan wel uit +ralf+
BlackRunner said:Owja en een Alienware computer :W
Hard Drive: 74 GB Western Digital Raptor Serial ATA 10,000 rpm w/ 8MB Cache - Quantity 1
Hard Drive Two: 74 GB Western Digital Raptor Serial ATA 10,000 rpm w/ 8MB
crazybond700 said:leuk dat er in de topic titel staat 10 milioen en de rest wat anders
Maja wat doe je der mee?:
Heineken said:In het geval van 10 Miljoen: Studie afmaken (misschien nog een jaartje langer over doen dan, lekker rustig aan ) en een auto kopen (Honda s2000 + pretspul) motorrijbewijs halen en een leuke motor uiteraard. Verder leuk appartement hier in Haarlem, 2 of 3 garageboxen erbij.. Owja, en nog een s2000 voor men moeder, die vind zo'n ding ook erg leuk
Rest van het geld op de bank, en gewoon gaan werken na de studie, 10 miljoen kun je niet echt je hele leven een luxe leventje leiden... Bovendien zou ik alleen al gaan werken om verveling te voorkomen
In het geval van 10 MIJARD zou ik wel wat meer kopen... Naast de s2000 nog een NSX, een A8, en een nieuwe Rolls.. En dan een flink huis, niet achterlijk groot met enorm landgoed want dat heb ik niet nodig, maar een stadsvilla ofzo. Zo'n flinke vrijstaande in het centrum van Haarlem bijvoorbeeld Ook nog een huis in frankrijk uiteraard.. en een hoop motorische speeltje zoals motoren (minimaal 2) bootje (speedboot en leuk cruiseding en een zeiljacht :~ ) en een jetski, want die dingen zijn de bom 8)
Owja, en een huisje in de franse alpen, dan kan ik 4 a 5 maanden per jaar gaan snowboarden 8)
tlijkt erop dat er idd veel zijn en in Maarsen (utrecht) is een zeer goede kartbaan. de fabriqueAerox Jaguar said:*OFFTOPIC*
Zoals ik hier kan zien zijn er toch redelijk wat kartfanaten hier (willen een eigen kartbaan etc..).
In plaats van een scootermeeting is het misschien vet om met de mensen die hiervoor geinteresseerd zijn een 'kartmeeting' te houden? Beetje centraal in NL, middagje/avondje karten?
Evt. kan ik er wel een nieuw topic voor openen, ik wacht de reacties even af...
Aerox Jaguar said:*OFFTOPIC*
Zoals ik hier kan zien zijn er toch redelijk wat kartfanaten hier (willen een eigen kartbaan etc..).
In plaats van een scootermeeting is het misschien vet om met de mensen die hiervoor geinteresseerd zijn een 'kartmeeting' te houden? Beetje centraal in NL, middagje/avondje karten?
Evt. kan ik er wel een nieuw topic voor openen, ik wacht de reacties even af...